Vært å hilst på frøkna vår idag

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Idag var det tid for 3D ul med en spent storebror med! Ble litt kjedelig da undersøkelsen tok lang tid, men gikk da greit! Og jenta har det fortsatt utmerket i magehuset :) så helt perfekt ut :)
Jeg var veldig spent i forhold til om de hadde sett rett på kjønn, men jordmor var ikke i tvil og viste oss tydelig kjønnsleppene nedenfra og opp både i 2D og 3D (altså at man ser rett på, ikke bare to streker) og vi har til og med 3D bilde av kjønnsleppene - så jente skal det være nå ;)
ImageUploadedByBV Forum1441465299.911605.jpg

Bilde av bilde - så ikke topp kvalitet. I tillegg var frøkna like sta som sin bror, så hun lå med knærne mot munnen og hendene foran ansiktet hele tiden.. Haha.. Jordmora fikk heldigvis lurt seg til noen gode øyeblikk innimellom ;)
 
Ååååh så skjønn :)
Jeg som hele veien har vært veldig for at vi ikke skal dra på 3D ul blir egentlig veldig fristet nå :p
Men jeg vet at vi har allerede vært på endel ul, og skal på flere jevnt fra nå og til termin så er det vel greitt å ikke utsette lillen for mer enn det som nå er medisinsk nødvendig :) men åå,,,, enn å få se ansiktet så tydelig :D helt fantastisk !
 
Så herlig og skjønn lille frøkna er! :D etter det ene minuttet jeg fikk se lillegutt på 3D/4D på sykehuset når han skulle sjekke grundig for leppe/ganespalte, så fristet det å bestille en 3D time selv ;)
 
Åå så gøy ❤️ og sikkert godt å få bekreftet en gang til at det absolutt er jente og ingen grunn til å tro at det kaanskje er sett feil på ul. Det er min største skrekk nå haha. Babynest og klær i fine rolige jentefarger og ut kommer en staut liten kar haha
 
Utrolig nydelig ❤
 
Så nydelig <3 Hvor langt er du på vei? Jeg skal på fredag, gleder meg masse.
 
Back
Topp