Værsyke unger..

*Flatula*

Gift med forumet
Flere som har det? [8D] Det regner og + 3 ute [X(]. Guffent. Kjeder meg litt, før jeg skal begynne på middagen.

Trym får rusk i ørene [8D], sliten, sutrete og sur hele dagen. Og trøtt som en strømpe [&:][&o]
Håper på bedre vær i morra. [:D]

her merker vi ikke noe på været på barna... men de blir sutrete uansett vær så lenge de ikke få vært ute...[8D] så når det er drittvær som vi ikke orker å gå ut i.. så blir de værsjuke...[8D][:D]

Nei, merker ikke noe til væresyke på ungene, men mannen min derimot.. og moren hans. Jeg har faktisk ikke trodd at værsyke var et reelt fenomen jeg, før jeg traff dem. Har aldri hørt om folk som blir værsyke i min familie

ORIGINAL: lenemor

Nei, merker ikke noe til væresyke på ungene, men mannen min derimot.. og moren hans. Jeg har faktisk ikke trodd at værsyke var et reelt fenomen jeg, før jeg traff dem. Har aldri hørt om folk som blir værsyke i min familie

en venninne av meg er også skikkelig værsyk.... jeg hadde heller aldri hørt om det før jeg traff henne...[8D]

Hmm.. nei.. her er vi bare som hos Trillemor: vi blir gretne hvis vi ikke får vært ute.. Og det er ALDRI "dårlig" vær her..[;)][:D]

Her er "tilfelle" med å være værsyk, uansett om Trym har fått være ute eller ikke. [;)][:)] I dag kunne vi ikke gå ut (bor i bygård og ikke hus, så det var såpeglatt her i dag, og nesten i strødd dag [X(].

Gubben reagerer og veeldig på dårlig vær [:)] 

L og W reagerer uansett! Prøver å ha de ute i regn og slapsete vær,  men det blir dårlig tatt i mot assa, føler nesten jeg må tvinge de til å være ute i slikt vær. De hater det, og blir sååå grinete om de må være ute. Også blir de grinete om de blir holdt inne, for inne dager er kjedelig [8D]

hehe.. Bra det er flere barn her som reagerer på det [;)][:D].  

ORIGINAL: *Flatula*

Her er "tilfelle" med å være værsyk, uansett om Trym har fått være ute eller ikke. [;)][:)] I dag kunne vi ikke gå ut (bor i bygård og ikke hus, så det var såpeglatt her i dag, og nesten i strødd dag [X(].

Gubben reagerer og veeldig på dårlig vær [:)] 

det er et utrolig fascinerende fenomen det der... en venninne ogsåe rslik.. hun reagerer med en gang... gjerne kvelden før om det blir dårlig vær dagen etter...[8D] må være frustrerende å ha det slik..

jeg får lettere migrene når det bygger seg opp til uvær..[8D]

Back
Topp