værsåsnill å sov!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Tuppa har ikke sovet fra kl 10 i dag morges, bare to små powernaper... Vanligvis sover hun 3-4 timer:S Noen tips?
Nå kom morsmelkerstatningen frem, ettersom hun har puppet masse, men virker ikke som hun blir helt fornøyd med det... 
Hun har heller ikke noe i bleia, og viser ikke tegn til mageknip... Hvordan få henne til å sove????

Hos oss hjalp det å trille en tur i vogna, etter å ha prøvd mye annet, hun puppet mye, og sovnet til den, men våknet når hun ble flyttet på. Men prøvde ikke mme vi da... hun sovnet, og sov godt og lenge i vogna;) Lykke til:)

KirstenJ skrev:
Hos oss hjalp det å trille en tur i vogna, etter å ha prøvd mye annet, hun puppet mye, og sovnet til den, men våknet når hun ble flyttet på. Men prøvde ikke mme vi da... hun sovnet, og sov godt og lenge i vogna;) Lykke til:)

Jeg testet også vogna, den funket så lenge den var i bevegelse, men 5min etter jeg satte den fra meg var hylingen igang:/ er utrolig rart at hun oppfører seg sånn, håper bare det var en "dårlig dag" fra hennes side:p likte godt når hun sov gjevnt hele dagen:)

Vi har også hatt en sånn gutt idag, masse mat, nærhet og lite søvn. Så det er nok et økedøgn for flere av oss idag. Javisst er disse dagene slitsomme, men dog, de utvikler seg og tilpasser seg rutiner, men PHUU! :P

!Lucky me! skrev:
Vi har også hatt en sånn gutt idag, masse mat, nærhet og lite søvn. Så det er nok et økedøgn for flere av oss idag. Javisst er disse dagene slitsomme, men dog, de utvikler seg og tilpasser seg rutiner, men PHUU! :P

sign

!Lucky me! skrev:

Var nok det her også, men jeg har bare en pupp å tilby, så da måtte jeg faktisk til med mme.. Til mandag blir det enten ammeslutt eller så bør de få fikset den andre puppen... Dette orker jeg ikke mer:p

Back
Topp