Værfast...

Korsen fjell va det? Veit at Gratangsfjellet bruke å være grusomt. Va ofte vi ikkje kom oss til Bjerkvik pga snyen...
Kjørte fra Setermoen over gratangsfjellet til bjerkvik. Fjellet ble stengt rett etter vi kom til bjerkvik.. E på vei mot Evenskjer.
Sjekka faktisk yr før eg kjørte og det va meldt pent i dag...:-/
 
Kjørte fra Setermoen over gratangsfjellet til bjerkvik. Fjellet ble stengt rett etter vi kom til bjerkvik.. E på vei mot Evenskjer.
Sjekka faktisk yr før eg kjørte og det va meldt pent i dag...:-/
E en jævli vei å kjøre. .. Syns det så kjent ut ut av vinduet ditt næmlig ;)
 
E en jævli vei å kjøre. .. Syns det så kjent ut ut av vinduet ditt næmlig ;)
Er du fra bjerkvik? Ja den er jævlig, pendlet sortland - Tromsø for 2 år siden og da måtte jeg ofte over fjellet i uvær. Bare litt skumlere å kjøre nå som snupp er med!
 
Er du fra bjerkvik? Ja den er jævlig, pendlet sortland - Tromsø for 2 år siden og da måtte jeg ofte over fjellet i uvær. Bare litt skumlere å kjøre nå som snupp er med!
Pappa bor der, men vi e fra Gratangen ;) Har vært redd mange ganga når eg va lita og vi dro på handel tel Bjerkvik. ..
 
Pappa bor der, men vi e fra Gratangen ;) Har vært redd mange ganga når eg va lita og vi dro på handel tel Bjerkvik. ..
å okei:) har noen "kjenninger" derfra når jeg gikk på skole:)
Skjønner godt du var redd, er værre å sitte på enn å kjøre selv over fjellet(synest jeg hvertfall)
 
Håper været ga seg og at dere kom trygt hjem :) nydelig tuppe :)
 
Back
Topp