Værfast...

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Jeg å snupp var på tur på besøk fra den ene søsteren min til ei anna søster. (Ca1t 40min kjøring) og kjørte inn i en voldsom snøstorm.. (Var uventet ikke på værmeldingen) så nå har vi tatt inn på hotell....
Så her er nå vi:p
ImageUploadedByBV Forum1362666064.885731.jpg
 
Oi, såpass! Håper snøstormen snart drar sin vei!

Kose dere på hotell da:)
 
uff da. Så kjedelig. Men ikke dumt med hotell heller da, selvom det sikkert hadde vært greiere å komme seg dit en skulle :)
 
huff så kjedelig!
Håper dere koser dere selvom det ikke gikk helt etter planen
 
Uff da! Det var jo kjedelig! Håper snøstormen gir seg snart! Kos dere på hotell så lenge :)
 
Oi, uvær faktisk :eek: Er lurt med hotell da når det er sånt føre. Håoer dere slipper å bli der så lenge :)
 
Så søt snuppe!!
Skummelt med slik vær da! Håper det gir seg snart! Men i mellomtiden må dere kose dere på hotell ;)
 
Så vakker hun er :)
Godt dere kom dere trygt inn på ett hotell!
 
uff da. Så kjedelig. Men ikke dumt med hotell heller da, selvom det sikkert hadde vært greiere å komme seg dit en skulle :)
Ja, litt kjedelig. Men samtidig går det greit:) snupp syntes det var morro å gå rundt å utforske hotellet:) nå har hun slokna her atme meg i senga :)
 
huff så kjedelig!
Håper dere koser dere selvom det ikke gikk helt etter planen
Ja, litt kjedelig:) men også koselig å oppleve hotell med snuppa, hun synes jo det er spennende. Også har hun ropt HEEIAAA til alle hun har møtt :p
 
Oi, uvær faktisk :eek: Er lurt med hotell da når det er sånt føre. Håoer dere slipper å bli der så lenge :)
Ja, det var helt jævlig. De sperret fjellet rett når vi var kjørt gjennom :-/ ille.. Skal visst bli bedre ikveld /morgen..
 
Så søt snuppe!!
Skummelt med slik vær da! Håper det gir seg snart! Men i mellomtiden må dere kose dere på hotell ;)
Takk :) ja, det var veldig skummelt å kjøre, spesielt med skatten i bilen! Håper også på bedre føre til imorgen:)
 
Back
Topp