Været

*Bobbo*

Forumet er livet
For ett fantastisk vær. [:)]
Her er det 31 grader i skyggen.

Håper alle koser seg i det fine været.

ja, nydelig. har hatt på ungene tykk fleece og regnklær i barnehagen i dag...
det var kaldt! 12-14 grader og regn hele dagen.
hørte på radioen at det skulle bli finvær over hele landet over helga, men når alt kom til alt gjaldt det ikke de tre nordligste fylkene....[:D]

Helt fantastisk her å, har ligget på stranda i hele dag. Deilig[:)]

ORIGINAL: babyT

Hvilket fint vær? [8|]

Huff, har dere ikke fint vær?
Skal sende litt litt din vei.
Nå er det 21 grader ute, så det skal bli en varm natt.

Det er helt fantastisk vær ja. Har spist frokost på verandaen i dag i skyggen og det gir faktisk syden følelse. Her har det vært over 20 grader i natt ja Bobbo, det var ganske hett synes jeg[:)] 

ORIGINAL: Sarah

Det er helt fantastisk vær ja. Har spist frokost på verandaen i dag i skyggen og det gir faktisk syden følelse. Her har det vært over 20 grader i natt ja Bobbo, det var ganske hett synes jeg[:)] 

Var ganske varmt i natt ja.
Har ikke sovet så veldig godt.

Nå er kjølebagen og badetøyet pakket, så nå drar vi på vannet.

Ha en fin dag alle sammen. [:)]

åååå, så deilig. Kos dere masse. Husk å bruk solfaktor[8D]

ORIGINAL: babyT

Hvilket fint vær? [8|]

Skal vi bytte boplass til styggværet kommer her sør, jeg sliter med varmen.
Startet med skikkelig migrene om torsdagen, full migrene i går med oppkast, det foresten begge dagene. Men i går greide jeg bare å få i meg 1/2 glass vann og 1/2 glass cola, det var det eh...ikke noe mat. Vekten raser nedover, ned 3 kilo på de to dagene, 2 kilo er sikkert væsketap. Min mann komm med migrenetablet i går kveld kl 2200 da orket ikke han mer, så jeg tok den. Prøver jo å ikke bruke de da, det er 7 uker med migrene nå, den første uken tok jeg 2 tabletter, det var før jeg begynte med sykemeldinger og 3 av ukene var ferien min. Jeg vil ha kaldt og deilig vær, varmen tar knekken på meg[:(][:'(]Jeg som aldri har hatt problemer med vame før, elsket Afrika over alt på jord med 40 varmegrader[8|]

Deilig med varme.. men kan ikke si at man har så lyst på sex i denne varmen..hihi

ORIGINAL: ElinR

har svetta oss rundt i dyreparken i 4 timer idag[8D]
strand imorra[:)]

Var det bra i parken?  [:)]
Kos dere på stranda imorra, vi skal ut med båten imorra også.
Nyte siste dagen av ferien.

Back
Topp