Været

MTDC

Forumet er livet
VIP
Er vi nordmenn, så er vi nordmenn og da kan vi snakke om været;)

Hvordan er været og føret der du bor?

Her er det KALDT! Ca -20 og oppholdsvær, og sånn at det vært i en uke nå:p Melder heldigvis bedre fra søndag av, da blir det bare -15:p Brrrrrrr....

Ikke har vi fått snø etter nyttår heller, så den snøen som kom i desember er blitt hard, bare skare og is overalt og ikke litt fristende engang å gå ut døra...Får visst ikke nedbør den neste uka heller, så det blir en ekstremt tørr januar:p
 
Her meldes det for øyeblikket om snø og -10 grader. Nå er jeg lei av snø og kuldegrader. :p


BVforum via HTC
 
Her meldes det for øyeblikket om snø og -10 grader. Nå er jeg lei av snø og kuldegrader. :p


BVforum via HTC
Tuller du? Jeg hadde gitt alt for å få -10 og snø! -20 og tørr luft og bare is er helt grusomt.. Drømmer om at det skal bli litt mildere sånn at en del av snøen som er nå kan smelte, og så kan det bli -5 - -10 og nysnø:) Jeg MÅ ha snø i påska.. I fjor var det så varmt i påska at vi gikk inn på snaufjellet i joggesko:p Det føltes bare ikke riktig:p
 
Været ja... Kaldt, -5 kanskje, vind men solgløtt og blå himmel :)
 
Tuller du? Jeg hadde gitt alt for å få -10 og snø! -20 og tørr luft og bare is er helt grusomt.. Drømmer om at det skal bli litt mildere sånn at en del av snøen som er nå kan smelte, og så kan det bli -5 - -10 og nysnø:) Jeg MÅ ha snø i påska.. I fjor var det så varmt i påska at vi gikk inn på snaufjellet i joggesko:p Det føltes bare ikke riktig:p
-20, tørr luft og bare is er det vi er vant med. I år snør det oftere enn det har gjort på noen år. Var -25 for et par dager siden, men virker kaldere i dag. Pussig, det der.
Jeg drømmer om lik påske som i gjør, jeg, da. :p t-skjorte og joggesko i mars - deilig! :D

BVforum via HTC
 
-20, tørr luft og bare is er det vi er vant med. I år snør det oftere enn det har gjort på noen år. Var -25 for et par dager siden, men virker kaldere i dag. Pussig, det der.
Jeg drømmer om lik påske som i gjør, jeg, da. :p t-skjorte og joggesko i mars - deilig! :D

BVforum via HTC
Kanskje fordi du var forberedt på at det skulle være mildere?:p

Godt med joggesko og t-skjorte i mars, men det kan vente til rett etter påske;) Vil i hvertfall ha snø i fjellet i påsken så vi kan ta en liten skitur:)
 
Dere kan godt sende ned litt snø!
 
Påsken er i slutten av mars i år, kjære deg. :p tar gjerne t-skjortevær i påska, jeg er ikke født med ski på beina. :p

BVforum via HTC
 
Påsken er i slutten av mars i år, kjære deg. :p tar gjerne t-skjortevær i påska, jeg er ikke født med ski på beina. :p

BVforum via HTC
Det er ikke jeg heller.. Men en tur i påska må jeg ha;)
 
Hehe, nææ, tar heller og griller på terrassen og ser på at andre står på ski. :p
Vi skal på hytta i år, da, men jeg blir nok sittende inne med baby på puppen i år. :p

BVforum via HTC
Tar med baby i bæresele;) Blir ikke lange turen da:p Inntil en halvtime liksom.. Men det er så fint på fjellet i påsken;)
 
Her er det rundt 5 minus og klart vær :) litt vind som alltid, men heldigvis ingen snø. :)
 
Her er det rundt 5 minus og klart vær :) litt vind som alltid, men heldigvis ingen snø. :)
Kjenner jeg savner kystvinter litt:p Men det er bare fordi vinteren her ikke er som den bruker å være;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp