Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var så heldig å fikk sove litt frempå i dag. Ligger fortsatt i senga, og det frister IKKE å stå opp å dra på handletur for å si det slik! Sterk vind å regn!
10 grader og sidelengs regn Barna er på tur med bhg og skal være ute i hele dag, misunner de ikke. Jeg skal på jobb, kan ikke si jeg gleder meg til å gå ut døra i dag! Men gleder meg til å komme hjem i kveld og fyre i ovnen og tenne lys
Her er det til tider kraftig vind, masse regn, men så kjem sola. Og så er det vind og regn igjen, litt rolig vind, litt sterk vind, og så maaaasse regn. Og så sol And so the story goes!
Regn og vind. 12 grader. Men er vel meldt storm mot kvelden sååeeeee... Skulle visst bli bedre på mandag
Sånn ser det ut her, sideveis og nå høljer det igjen.
Har vært overskyet og sol om hverandre, men blåst mye. Nå regner og blåser det, men det er forholdsvis varmt. Var 13 grader når jeg stod opp, nå er det 18. Hater bestandig at det blåser så kraftig, vi har noen DIGRE grantrær ved huset og er så redd for at de skal dundre ned over oss
Det hæljet ned da jeg sto opp. Nå skinner solen, og himmelen er blå.
Meldt skikkelig storm i morgen, så i kveld skal hagemøblene pakkes inn for vinteren, og solsikkene reddes inn i gangen.
SUPERT! Skulle dusje jentungen til kvelden, men, ironisk nok i dette været, har vi mistet vannet. Strømmen har gått minst tre ganger. Er det mulig?? Noen andre som opplever det samme?
Her blåser det ganske godt nå, også regner det masse innimellom. Har også vært noe lyn og torden på himmelen tidliger i kveld. God høststorm selv om vinden ikke er helt stormsterk enda.
Tidligare var det klart me sol. Men se var vind i tilleg. Passar bra nær me skull prøva drakter till gutten som fikk den i bursdagspresent. Akurat nå e det Massa vind og børjar regna . De blir en triss helg å sitta inne.