Været hos dere jenter?

overasket

Forumet er livet
VIP
Her er det varmt og godt om dagen så jeg oppholder meg mest innendørs :P Merker det godt på kroppen når varmen stiger, men er jo veldig deilig til resten av familien når det er så fint vær da :)

Andre som sliter litt med varmen?

Regn,regn og regn :( også forferdelig klamt :( blæ.. vil ha bedre vær snart :):D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja misforstå meg rett, klager ikke på det fine været altså, som sagt er det utrolig herlig for resten av familien ;)

I dag er det varm og godt på det fine Sørland og jeg nyder det:D Har nå to vinter graviditeter bak meg med snø, is, alt for mye tøy og bekkenløsning! Så må si jeg nyter en sommergraviditet:) sitter å soler meg på terrassen:) alt et så utrolig MYE lettere:D

I dag er det varm og godt på det fine Sørland og jeg nyder det:D Har nå to vinter graviditeter bak meg med snø, is, alt for mye tøy og bekkenløsning! Så må si jeg nyter en sommergraviditet:) sitter å soler meg på terrassen:) alt et så utrolig MYE lettere:D

Jeg har fått alle mine på sommer halvåret og er også veldig glad for å slippe masse klær, spesielt på ungene, så mye lettere å komme seg avgårde til bhg når det bare er jakke og sko, eller som i dag bare sko som må på :)

Sol og nesten 30 grader.. Puh, like før man smelter bort! :p Men er jo fint med strålende vær da! :)

Alt for varmt ;)!!! Hoven i beina æsj. Jaja! Får vel ikke klage ;))

Har vært supert vær her i Nord, stortsett siden 17 mai, veldig deilig=)

Vel. I dag har vi hatt strålende sol, overskyet og klamt, deretter regn og torden, det hele ble avsluttet med sol igjen ;) Nice...

ImageUploadedByBV Forum1369977794.964004.jpg
Helt greit å starte dagen slik. Blir varmt i dag:)

Ja her er det enda litt varmere i dag enn i går, men er jo herlig med sommervær :)
I går kom det en ordentlig regnskur på ettermiddagen og frisket opp til natta, men tror jeg skal anbefale kjelleren for svigers som skal passe guttene i natt, der er det godt å kjølig å sove :)

Back
Topp