Være mye rundt barn

Pearl81

Glad i forumet
Når jeg(vi) prøvde å bli gravid, fikk jeg et tips av læreren min(som er sykepleier) at når en prøver å bli gravid skal en være med barn og mødre med småunger, for da skjer det visst et eller annet med kroppen vår som gjør den mer motakelig....pluss å prøve å slappe mest mulig av (vet det ikke er lett). [:)]

hehe. Du har ikke søsken eller veninner med barn da? .....litt halvekkelt å luske rundt barnehager selv om hensikten er god! ihvertfall hvis en ikke har noe der å gjør[:D]

Hehe....
Kanskje jeg skal begynne å henge rundt barnehagen som ligger like ved meg. Ta med litt godteri eller noe sånt..... [&:]

Har forresten hørt tipset før og er masse med tantebarna mine, men det har ikke gitt noe resultat til nå. Kanskje de må komme på ferie til med en ukes tid. Kanskje det hjelper???

Inviter de ja....finn på masse gøy med de.....Svigerinnen min hadde hadde ei lita jente og ei lita ei på vei.....kan tro jeg var verpesjuk ja! Om det var akkurat det som gjor utslaget vet jeg ikke, men sitter nå her da 26(etter midnatt!) uker på vei!

Babybasselusker....hihi [:D] Skulle hatt noen sånne

*overtrøtt*

Er jeg ikke gravid innen jul tar jeg meg jobb som julenisse. Kan sitte på kjøpesentre å høre på hva alle barna ønsker seg. Da får man i allefall nok kontakt med de...[:D]
Men får vel prøve å være enda litt mer sammen med tantebarna mine først. De er i allefall nærgående nok. Fikk sugemerke på halsen av han miste sist. Han var så sulten at han bestemte seg for å forsøke å spise opp tante i påvente av en mammas pupp.

hmmm....håper det hjelper dere[:D][;)]det har ikke hjulpet meg,og jeg jobber i bhg....

har også hørt at det hjelper å være med barn, men det hjelper ikke med barnehage, skal jeg fortelle dere...har jobbet i barnehage i fire år, og prøvd å få barn et år...men ingen innvirkning fra de barna.....

Jeg ble gravid etter å ha jobbet i barnehage i 8 mnd!!!

hehe

Ja, det hadde nok mer med det å gjøre...[:D][:D]

[:)] Ta deg ein tur og vær med barna i barnehagen, kanskje det hjelper [:)]

Jeg prøver å leke med alle barna jeg kjenner. Særlig de skjønne, nyfødte. Håper det gir resultater når vi endelig skal sette i gang!!

Ler når jeg tenker på oss forumjentene luskende rundt barnehager med godteposen i hånda!!![:D]

Vi får håpe det hjelper!!

Back
Topp