Være med ut i båt på hummerfiske?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Gravid 12+2. Svigers fisker hummer og vil pleide alltid å være med ut før vi fikk barn, og mannen vil vi skal være med ut nå på onsdag om været er tålig. Blir i såfall første tur toåringen i fritidsbåt (25 nyere plastbåt med hytte). Bør man være skeptisk til å gå i båt når man er gravid? Har ikke vært aktuelt forrige gang...

Gravid 12+2. Svigers fisker hummer og vil pleide alltid å være med ut før vi fikk barn, og mannen vil vi skal være med ut nå på onsdag om været er tålig. Blir i såfall første tur toåringen i fritidsbåt (25 nyere plastbåt med hytte). Bør man være skeptisk til å gå i båt når man er gravid? Har ikke vært aktuelt forrige gang...
Jeg ser ikke noen grunn for å ikke bli med. Så lenge en ikke er kvalm vel å merke. Vært mye i båt i mine tidligere svangerskap værtfall :)

Håper jeg kan henge med :p Merker jeg lettere blir kvalm i bil, men ofte fordi jeg må dille med toåringen :o Vanskelig å bestemme ting også for han kan få helt panikk og nekte å være med... men pappaen får dille med han. Er jo først og fremst han som vil ut i båt her!

Nei kos deg på båt du :)

Back
Topp