Være flink dagen...

over-lykkelig

Glad i forumet
I dag har jeg laget meg en liste over alt jeg skal gjøre.. Er så utrolig inneffektiv for tiden så må ta meg selv i nakken av og til. Gleder meg til alt er gjort, en av tingene er å søke om fødselspenger og det er jo kanskje på høg tid.......

Den dagen hadde jeg i går..Noe som kjennes på bekkenet og ryggen idag, men det er verdt det..Var deilig å få unna litt:) Phu, blir like glad hver gang jeg ser noen som ikke er fiks ferdig med foreldrepenger enda..Hehe, vi har heller ikke levert..SKAL få gjort det innen helga! Ha en fin dag med forestående gjøremål;)

Slik er det her også.. til tross for at jeg nå bare jobber 50% har det en egen evne til å hope seg opp... Reingjøring oppe og nede kan snart strykes av listen... Da gjenstår å legge på plass reine klær i skap, forberede middag, skru opp trappegrind(har en liten tass som muligens snart ved hvordan han åpner dører..), litt hjemmekontor m. forberedelser av foreldresamtaler, starte pakke sykehusbag(blir stadig nedprioritert) and the list goes on and on.... *phju*

Den foreldrepengesøknaden er nå klar i konvolutt her og postes på torsdag *klapp på skuldern* Det har tatt sin tid :)

En stund siden jeg skrev listene, og har fått kryssa ut en del. Foreldrepengesøknaden gikk i dag, MEN i en eller annen slags tåke så putta jeg bare brevet til NAV i en postkassen UTEN FRIMERKE PÅ!! Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå jeg gitt... Håper brevet blir sendt likevel... Noen som vet om det vil komme frem til Nav likevel?

Bra det ikke bare er meg som er flink til å utsette ting :p Men har i dag ENDELIG levert søknaden om foreldrepenger, veldig godt å få gjort :) Skulle ha vaska 1 etasje i dag, men har jammen ikke kommet i gang enda desverre :p Men skal prøve å få tatt litt før jeg må begynne på middagen etterpå også resten i efta! Er 50% sykemeldt jeg også, så tiden er der, men med ei vond hofte og litt slapp og sliten pga lavt jernlager frister sofaen mer desverre! :p

Klatremus : Vedr. brevet ditt ville jeg forsøkt ringe Nav for å høre om de har mottatt det, om ikke tatt kontakt med posten der du bor, for å høra hva de sier er praksis, når sånt skjer. Tvi-tvi..... Er så utrolig fort gjort!! Jeg kunne lett klare å gjøre det samme!

Btw mitt forrige innlegg... ble matt bare jeg så tegningen over hvordan trappegrinden skulle monteres.. så den får herren i huset ta seg av.... gidder ikke engang prøve :)

Nå er det dusj og egenpleie, så tid for middag --- bare meg som synes timene flyr alt for fort? Snart stormer mann og barn inn - og det er igjen full rulle :)

Egentlig personalmøte på jobb i dag også, men siden jeg er sykemeldt i dag, tror jeg kanskje jeg velger en rolig kveld hjemme istede... Føler jeg fortjener det etter dagens innsats!

^Forundringspakken^ skrev:
Klatremus : Vedr. brevet ditt ville jeg forsøkt ringe Nav for å høre om de har mottatt det, om ikke tatt kontakt med posten der du bor, for å høra hva de sier er praksis, når sånt skjer. Tvi-tvi..... Er så utrolig fort gjort!! Jeg kunne lett klare å gjøre det samme!

Jeg ringte posten, kjente jeg var litt nervøs for det. Hun sa at det blir sendt uansett, så det skulle ikke være noe problem.. Så håper hun har rett. Men det er sikkert sånn at Nav må betale portoen.. Jeg skrev jo ikke avsender heller.. Jaja, får ringe Nav om noen dager å høre.. Hvis ikke må jeg ordne ny bekreftelse fra jordmor også.. Pleier aldri å glemme sånt, så får skylde på gravidhormoner og en dårlig dag.. Sliter litt med blodtrykket i dag kjenner jeg, er ikke helt på nett.. :/

Klatremus Lillemann skrev:
En stund siden jeg skrev listene, og har fått kryssa ut en del. Foreldrepengesøknaden gikk i dag, MEN i en eller annen slags tåke så putta jeg bare brevet til NAV i en postkassen UTEN FRIMERKE PÅ!! Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå jeg gitt... Håper brevet blir sendt likevel... Noen som vet om det vil komme frem til Nav likevel?

tidlig amme-tåke er ett vanlig problem...

Joho, har faktisk fått ordnet ganske mye i dag, kjenner jeg må hvile i mange dager nå;)

Klatremus Lillemann:
Så fint, da ser det jo ut til å ordne seg! *krysser fingrene*Sikkert lurt å ringe for sikkerhetskyld ja. Usj, ikke noe særlig - håper du snart føler deg bedre og at morgendagen blir lysere :)

Back
Topp