Vær snill og hjelp meg her..

Elsker livet

Flørter med forumet
Har fått beskjed av min utrolig utrolig snille stefar at han skal kjøpe vogn til oss [:D]
Gleder seg sånn til å bli bestefar!!
Jeg er jo da selvfølgelig veeeldig opptatt av å finne den perfekte vogna sånn at vi ikke må
bytte den ut etter en periode.

Kravene våre da vi bor både nært kjøpesenter og skog.

-Håndbrems (et MUST da vi har bratte bakker)
-Svingbart forhjul
-Vendbar (kan kanskje fire litt på denne..)
-Gode hjul
-Vogn som kan brukes hele perioden

Har nå sett på barnevognguiden.no og lest og lest i flere uker og tror nok jeg sitter igjen
med følgende:

-TFK Pro3
-TFK Joggster Twist

Joggster Twist er det mange som har lagt inn erfaring på, men ingen har skrevet noe om
Pro3. Er det noen av dere som har erfaring med disse??

Pro 3 er jo vendbar, men er det hele forskjellen? Skiller nemlig 3kg på de..

Blir utrolig gla om jeg får litt hjelp her, da jeg tror jeg har funnet den perfekte vogna.
Tror litt ekstra på Pro3 da den er vendbar..

Så koslig da at han bestefar til den kommende borgeren vil betale vogne for dere, jeg kan desverre ikke hjelpe deg.

har ingen erfaringer elle nåke me de.. men eg vett personlig at eg hadde satsa på den så e vendbar...[;)] eg lika sjøl og kunna velga ka vei ungen ska ligga/sitta.. og da kan godt ver ungen og trives best me å sitta å sjå på mor feks..
Men detta e jo bare mine meininga[:D]

Pro 3 har ikke svingbart forhjul, og så lurer jeg på om den er sluttet å produseres? Finner den iallefall ikke i tyske nettbutikker eller norske barnevognbutikker [8|] Kan sikkert finne den brukt da. Ellers liker jeg også denne vognen godt! [:D]

Så heldig dere er som får påspandert vogn! [:)] Jeg har ingen erfaring med TFK selv, men har prøvd å sjekke litt blant andre diskusjonforum og fant en tråd om det på Snart Mamma

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=281849

Virker som det er mange som har god erfaring og er fornøyde med Joggster Twist. TFK har visst stor og romslig bag som kan brukes lenge.

Men uansett så er det viktig å dra til butikken å få sett og prøvd vogna live før dere bestemmer dere. Vognvalg er ikke lett. Selv har jeg kjøpt meg en brukt Simo kombi, som er en innmari god turvogn og barnet kan ligge mot deg så lenge du ønsker. MEN det er ei innmari tung vogn å dra inn og ut av bli og tar stor plass. Jeg har derfor bestilt meg en One Tree Hill urban jungle vogn med bag i tillegg som jeg kan ha i bilen og på skogsturer. jeg har hatt den før, og det er ei innmari lett og god turvogn. Her er bilder av den.

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

Pro 3 har ikke svingbart forhjul, og så lurer jeg på om den er sluttet å produseres? Finner den iallefall ikke i tyske nettbutikker eller norske barnevognbutikker [8|] Kan sikkert finne den brukt da. Ellers liker jeg også denne vognen godt! [:D]

Ok, syntes det var rart at Pro3 ikke sto på hjemmesida dems skjønner du..
Det står på barnevognguiden at du kan få svingbart hjul som tilbehør, og det hadde jo vært greit.
Men da får vi ta oss en tur i butikken en tur til snart.
Har vært i et par stykker, men ikke mye hjelp å få..
Dro på Babyshop for tenkte DER har de jo greie på ting, men ble skikkelig skuffa.
Eneste de kunne noe om var Simo, og det er ikke aktuelt. Orker ikke gå og tilte på vogna..
Og MÅ som sagt ha håndbrems!

Takk for svar så langt da jenter. Håper det er fler som svarer litt etterhvert!
Er jo tross alt det viktigste valget det her - synes jeg hvertfall, er jo snakk om en del penger..

Helt enig med deg at liten hjelp å få i baby butikkene rundt her[:@] Lykke til i jakten[:D]

pro 3 har ikke svingbart forhjul..
av 3 hjulinger liker jeg best easywalker sky, og tfk twist pga den store bagen. også liker jeg godt teutonia s3, pga den er vendbar og veldig fin

Deilig med stolte bestefedre....[:D] Det drypper gjerne litt må den nye verdensborgeren da[;)]
Her i familien er det nesten blitt litt knuffing om hvem som får kjøpe hva.....hehe....men det er jo bare positivt da, for man kan jo utnytte seg litt av det.
Men du TFK vogner, hva for slag er det? Og har du en link som jeg kan inn å kikke på?
Er og ute etter en trehjuling egentlig. Men vil og ha en vogn med GOD plass i baggen. Bor en plass med lang og kald vinter.
En ting jeg har erfart er at det lønner seg å prøvetrille vognene før man bestemmer seg, for det er så stor forskjell på trillekomfort.

Back
Topp