Vær så snill og svar meg...

Mamma til 2 snupper

Glad i forumet
Jeg er liksom av den typen som ikke stoler helt på at jeg er gravid, dvs at jeg tror det ikke før jeg får se det [8D] Også de siste dagene har ikke puppene mine vært like ømme som de var for en uke siden. Og da blir jeg litt nervøs for at det skjer noe galt inni meg. At liksom svangerskapssymptomene går tilbake. Men har andre sterke symptomer da, som dårlig matlyst, veldig trøtt og sånne ting. Er det normalt at puppene svinger litt i ømhet? [8|] Noen som vil svare?

Alt du beskriver er NORMALT,
det finnes ikke fasit svar på hvordan man skal føle, reagere, symptomer osv...
alle er forskjellige!
Det er åsså helt normalt å tenke slik som du gjør...!

men du er i alle fall ikke symptomfri,
du er jo trett osv. Det var jeg åsså hele tiden i starten,
det med puppene varierer!

Når skal du til legen da, første kontroll?

Ha en fin dag...GRAVIDE sofie81 [8D]

Klem fra Kathrine

Tusen takk ~Kathrine~! Nå lettet du bekymringene mine. [;)] Godt å høre at det er normalt. Ideelt sett hadde jeg hatt en liten sprellende krabat jeg allerede kjente, sånn at jeg slapp å bekymre meg. Men det hører vel med dette og [8|] Igjen, tusen takk ~Kathrine~! Nå reddet du dagen min. [:)]

Skal forresten til første kontroll om 2 uker, så det blir kjempe spennende. [:)]

lykke til!kos deg masse du er som meg ikke helt sikker før du hører eller ser babyen på ultralyd!hehehe...ikke rart det er jo helt fantastisk at man går rundt og bærer på noe så fint og dyrebaart i magen vår![;)]

Ja, det er liksom umulig å forstå [:)] Ha en fin dag!!! [:D]

Du vil sikkert bli mer rolig "i deg selv" etter at du har vært hos legen om 2 uker!

Forsten bare hyggelig å hjelpe/trøste [:D]

Ha en fortsatt fin fin dag!

Kathrine

Back
Topp