Lillegumman
Elsker forumet
si at det er flere av dere som opplever at de små er urolige om natten og kanskje våkne også nå etter bhgstart?? Mie holdt et svare leven inatt, hun sovnet som vanlig kl 19, våknet igjen kl 21 og holdt det gående med grining og lek om hverandre til kl 0130! så sovnet hun endelig, men DET VAR PÅ'N IGJEN KL 03! da holdt hun på til kl 6!!! hadde henne i senga vår da (og det har vi ALDRI). hun var så trøtt stakkar, men fant ikke roen. hun er ikke syk, har litt snørr bare, men ingen feber, virket ikke smertepåvirket eller noe. så sov vi til 1030 da. men jeg måtte ringe jobb og si at jeg hadde sykt barn, jeg hadde ikke sjans til å gå etter 1,5times søvn!
noen flere som opplever dette?
jeg grein og grein, for jeg ble så desperat at jeg hadde bare lyst til å slå henne i svime, kaste henne ned i sengen. mannen ble jo nesten redd og tok over en stund fordi jeg var hysterisk trøtt. jeg vil jo bare være snill med henne, men hun måtte sove! hun var så sliten stakkar...
har levert henne i bhg nå, kl 1330 (!), så puster ut litt her....
noen flere som opplever dette?
jeg grein og grein, for jeg ble så desperat at jeg hadde bare lyst til å slå henne i svime, kaste henne ned i sengen. mannen ble jo nesten redd og tok over en stund fordi jeg var hysterisk trøtt. jeg vil jo bare være snill med henne, men hun måtte sove! hun var så sliten stakkar...
har levert henne i bhg nå, kl 1330 (!), så puster ut litt her....