Vær så snill-ikke stopp!!!

jece85

Forelsket i forumet
Dro til sykehuset for en liten sjekk etter å ha hatt uregelmessige rier i noen timer. De begynte å bli regelmessige og på vei til sykehuset var det 6 min i mellom.
Når vi kom frem og ble satt på måling og nå er det ca 3,5 min i mellom. Men på nedentilsjekk var det ingen forandring fra jm i går... Håper bare ikke dette stopper opp.

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Oi!!! Lykke til! :D
Håper det er fødsel på gang :D
Du er jo nære termin nå. :)

Dro til sykehuset for en liten sjekk etter å ha hatt uregelmessige rier i noen timer. De begynte å bli regelmessige og på vei til sykehuset var det 6 min i mellom.
Når vi kom frem og ble satt på måling og nå er det ca 3,5 min i mellom. Men på nedentilsjekk var det ingen forandring fra jm i går... Håper bare ikke dette stopper opp.

Heia heia heia

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Lykke til:)

termin 21.07.2013

Åå herlighet så spennende :) Masse lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Håper virkelig det går rette veien for deg! Her har det stoppet opp et par ganger og det er utrolig frustrerende! Rart at vi ønsker oss smerte gitt. Lykke til;)

Heier på deg :) Lykke til :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Så spennende! :)
Håper det ikke stopper da! :)
Fikk du være på sykehuset, eller måtte du hjem igjen?
Du får holde oss oppdatert. :)

Hvordan går det?

Oi, spennende, lykke til!

Dette er spennende! Lykke til :-)

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Back
Topp