Vær så snill...ikke på 17. mai!

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
I morgen er det termin, og jeg har vært så skråsikker på at vesla skulle være ute leeeeenge før jeg kom så langt!

Gikk og var livredd for prematur fødsel lenge før påske, fordi jeg hadde så mye nedpress  og vonde kynnere. Kan trygt si at det var bortkasta energi...:)

Her sitter jeg ennå, og føler jeg er den eneste på forumet som ikke har født... Men nå tar jeg gjerne en pause i utålmodigheten, for unner ikke vesla å ha bursdag på 17. mai...det er vel ingen krise, men håååååper jeg slipper . Så da blir det vel i  morgen, da, kjenner jeg flaksen min rett...

enig med du:) eg har termin på mandag... men det presses mye i dag kjenner eg. håper de holder seg inne til 18 mai :) lykke til :)

Så enig med deg. Enda hvor lei jeg er, så skal jeg gjøre alt for å knipe igjen i natt og i morgen..

Takk for det, og lykke til til dere også!

Selv om plan A for 17. mai går i vasken (Kle opp den nyfødte og meg selv i nye 17.mai-kjoler, og trille solskinnstur i tog med søskenvogn),

vil jeg heller kjøre plan B (sitte bakoverlent, hive etter pusten og strikke i mine sedvanlige mammaklær, mens mannen og ettåringen staser seg opp og går i tog),

enn å ende opp med plan C (ligge og hyle og spy på føden, med KORPSMUSIKK utenfor vinduet...som om en fødsel ikke er ille nok...)

Knip igjen, jenter!

blir spennende å se hvem som føder i morgen, noen blir det jo uansett 

Jeg er så sliten og lei, at 17 .mai er helt greit for meg..det blir tross alt første mulighet!

Samme her. termin på lørdag å håper virkelig hu holder seg der til hvertfall fredag. Vil være med veslejenta mi å gå i 17 mai tog.

Utmålmodigheten min har tatt seg en skikkelig pause. Jeg nyter at jeg har hatt færre tegn på fødsel de to siste dagene og tenker at det er fint om hun venter et par dager. Blir spennende å se. Jeg skal i hvert fall ha en veldig rolig dag i morgen :)

Samme her! Brukt masse unødvendig energi på å tolke modningstegn i ukesvis;-) Men har hatt veldig lite kynnere og nedpress og andre tegn den siste uka, men idag kjenner jeg at kroppen er annerledes igjen..

Men nå er jeg egentlig så lei at han gjeeerne kan komme 17 mai! Har ikke småbarn fra før å tenke på, så gjør meg ikke så mye å ligge på sykehuset å føde nasjonaldagen. Alt er verdt det, bare det blir fødsel snart! :D

Blir vel noen her inne som får 17.mai barn, blir spennende å se:)

Min menstermin er 17 mai, hehe. Men UL terminen er 29 mai da, så det er ganske stort sprik der føler jeg... Blir spennende å se hvem som stemmer mest :))) 

Jeg ble skuffet å våkne igjen uten rier, er dritlei, og stuptrøtt, så vil gjerne føde i dag.
Er ikke Norsk selv, så for min del er 17. mai ikke så viktig, men barna derimot vokser jo opp med tradisjonen, så kan forestille meg at det ikke er verdens beste dag å ha bursdag på....

Nei, her blir det NRK1 i joggebukse, for bygdaen vår er med, og det er dritvær ute...
Og storesøster skal spille i skolekorpset for første gangen, så får se om jeg kan se på henne på tven da :)

Alle som absolut ikke vil føde i dag: bare send fødestøv til meg da! :)

Du er absolutt ikke den eneste her som ikke har født, det er helt sikkert! ;-)
Jeg har termin neste søndag den 27. og er i bunn og grunn innstilt på å gå over tiden. Men om han skulle bestemme seg for å komme før, så håper jeg han venter til denne uka er over, for vi skal, i tillegg til 17.mai i dag, også i konfirmasjon til søndag. Men etter det, da er det inget annet på tapeten enn å vente på at junior melder sin ankomst. :-) 

Jeg har klart meg så langt:) Nå krysser jeg det meste, spesielt beina, for at de neste tolv timene blir så begivenhetsløse som mulig... 

Snile skrev:
Jeg har klart meg så langt:) Nå krysser jeg det meste, spesielt beina, for at de neste tolv timene blir så begivenhetsløse som mulig... 

Enig med deg:)

Back
Topp