vær helt ærlige nå...

hamarjente

Forelsket i forumet
hva synes dere om navnet kevin??det er det eneste guttenavnet vi er enige om hvis vi får en gutt til neste gang vi skal ha barn.

Jeg liker ikke det navnet, men det er forsi jeg har dårlige assosiasjoner med det navnet!

Du sa jeg skulle være ærlig [8D]

fint navn[:)]

Kevin er kjempe fint!! min samboer ville egentlig ha det, men jeg kjenner en veldig godt som heter det. Så det ville blitt litt feil for meg, men navnet er kjempe flott!!! Nå vet ikke vi om det blir jente eller gutt enda dah..

Jeg må innrømme at jeg ikke er så begeistret for kevin - får meg til å tenke på en småkjeltring.. Det har selvsagt med hva jeg assosierer navnet med... Om dere liker det må dere selvsagt velge det navnet (man får like mange meninger om ting som det finnes mennesker.... husk at det er dere som skal bruke navnet hver dag som skal like det)

Syns det er et pent navn, også passer det jo bra til Marcus. [:)]

hehe.. og han kevin jeg kjenner er en kjeltring.. så derfor kunne ikke jeg tenke meg det..
ORIGINAL: lenemor

Jeg må innrømme at jeg ikke er så begeistret for kevin - får meg til å tenke på en småkjeltring.. Det har selvsagt med hva jeg assosierer navnet med... Om dere liker det må dere selvsagt velge det navnet (man får like mange meninger om ting som det finnes mennesker.... husk at det er dere som skal bruke navnet hver dag som skal like det)

Navnet i seg selv er fint...men jeg hadde en elev som var helt HÅPLØS som het det, og dermed er det helt uaktuelt for oss! Men dere bør ta det navnet dere er enige om. Det er jo sååå vanskelig å finne navn...og noen vil alltid mene at navnet ikke er fint! Det er ikke noe å bry seg om!

Klem, M

det syntes jeg er veldig fint.

Kjenner en kevin som er veldig kjekk og snill

Synes navnet i seg selv er fint,men jeg kjente en fyr som hette det og han var en JÆ... Idiot,så derfor er jeg ikke så veldig begeistret. Det er et sånn typisk "pøbel" navn syns jeg.... Men det var bare hva jeg syntes...

Syns ikke det er så fint.. hadde det vært på en engelskmann eller amerikaner hadde det vært noe annet liksom..
Men spørs hva etternavnet er, og hva dere andre heter i familien.
Blir litt feil med: Her bor Ola, Marie og Kevin Olsen.. [8|] Hvis du skjønte hva jeg mente.. [:)]

Kevin var et av mine ønsker, men Bamse var ikke helt enig...

synes det er tøft jeg [:D]

Har ei venninne som har en gutt på 7 år som heter Kevin er kjempe fint navn[:D]

Liker det ikke, men det er poga jeg kjenner golk som heter det som jeg ikke synes noe om[&:]

Åh, det navnet synes jeg er kjempefint!! :)

jeg liker det ikke.....[8|]

Enten eller meninger her..
Jeg syns det navnet er veldig fint. Har da aldri opplevd noen pøbel som heter det da.. Første gangen jeg hørte en norsk gutt hete det så syns jeg han var kjekk.. hehe..
Men jeg assosierer det mest med "Hjemme alene"-filmene..

Back
Topp