Våtservietter

X-tra. Hadde egentlig tenkt å bruke Libero sine, men de er ganske dyre og kom dårlig ut i test, mens x-tra sine kom bra ut og er billige så da ser jeg mitt snitt i å spare penger. Vi bruker ikke våtservietter på stompen, men vi bruker de når vi spiser grøt vi... [8D]

Dermica sine våtservietter måtte kuttes ut for mini fikk reaksjon ellers så er vi fornøyd med Neutral sin og synes x-tra er fin...[:D][:D]

Vi bruker First-Price sine babyvåtservietter - de kom godt ut i test og man får 2x72 våtservietter for 24 kr. [:)]
Bruker det bare når vi er borte og skal skifte bleie.

Vi bruker veldig sjelden våtservietter, siden mini fort får rød stump av de (libero sine), men vi har fortsatt nesten 3 fulle pakker siden vi kjøpte 4-pakning med dem når mini var ny [8D] Hjemme bruker vi klut, mens når vi er på tur bruker jeg libero sine tørre servietter som jeg enten våter i vann, eller rett og slett bare har med babyolje som jeg våter dem med [:D]

ORIGINAL: Augustprinsessa

Bruker Libero sine nå, siden de har åpne/lukke dings.... Har også hatt natusan sin gode de også[:)]

signerer denne.. Natusan sine liker jeg best, men dum forpakning..

ORIGINAL: gullungene

vi bruker libero sine, de med sånn lokk, så de holder seg våte :) vi bruker bare våtservietter, siden vi må ha stellebordet på rommet, å da er det lettest ;)

Vi har også stellebord på rommet, men vi har vann i balje og bruker mesoft. [:)] Men skjønner hvis du synes våtservietter er lettere.

Hjemme bruker vi kun våtserviettene for å vaske bort den verste bæsjen, for deretter å vaske over med vann og klut. Ellers går det kun i vann. Når vi er ute bruker vi stort sett änglämärk, og om de ikke har den går det i neutral.

Vi bruker Coop x-tra sine.
De kom best ut i test og innholder ingen allegrgi fremkallende eller hormonforstyrrende stoffer. I tilegg er de blant de billigste. Vi prøvde både natusan, pampers og dermica men lillegutt ble veldig rød av de. Etter vi begynnte med coop sine har han ikke vært sår i det hele tatt.

Brukte Coop Anglamark, men de er jo tomme for disse overalt jo...? Så nå bruker vi Coop x-tra som forøvrig funker helt utmerket, billigere er de jo også [:)]

vi bruker landlord å jeg er kjempe fornøyd ! lukter bra , fukten er bra og prisen er levbar ;D 16 kr stykk på rema 1000 ;D

Bruker kun våtservietter når vi er ute på tur. Bruker da Neutral. Veldig fornøyd med de. Bruker de forresten til å fjerne sminke på meg selv også og jeg har overømfintlig hud[;)] I førsten brukte vi Natusan, men hørte så at de ikke var babyvennlige så da sluttet vi på flekken[;)]

Har brukt en del forskjellige.. natusan, libero, pampers, unik (?).. alle har fungert greit her. Bruker den til å fjerne bæsj.. og til annet forefallende (tørke vekk sminken min i blandt, badekaret, vasken, hihi) [:)] Ellers bruker vi våt klut en hel del, og maaasssser av gulpekluter [;)]

bruker natusan sine,men kun når vi er på tur.... aldri hjemme.. Mini blir sår hvis det blir for mye.. så bruker alltid vann når jeg ha rmulighet..

Vi bruker for det meste våtservietter. Bruker vann med olje + klut innimellom. Liker landlord sine aller best pga pris, de er myke og at de har plastlokk. Men kjøper som oftest x-tra eller first price pga at jeg handler mest på spar og coop. Er fornøyd med dem også, men er ikke så glad i lukta på dem.

Bruker som regel Libero sine- av og til Natusan. Bruker de kun på stumpen- ikke i ansikt eller noe sånt.

Her går det i mesoft og vann når vi er hjemme, og pampers eller natusan når vi er på tur.

Vi bruker kun mesoft[:D] Har dermica våservietter på tur.. Neutral sine våtservietter kan man fjerne maling/beis med, så er ikke sånn suuper fan av våtservietter jeg!

Back
Topp