Våtservietter..

*Queen*

Elsker forumet
Jeg må finne ut hvilke våtservietter som er best!! helst de som er minst stoffer i og ikke lukter så ille..
Vasket tantebebisen min med ettpar som luktet h****** og lukta satt seg på fingrene mine lenge uansett hvor mye jeg vasket de.. 

Så dere som har barn hva anbefaler dere?  Skal bare brukes til og vaskes med når vi er på farten og  ikke hjemme.. Hjemme blir det klut og vann[;)]

Bruker coop sine xtra,eller ett merke fra apoteket som eg ikkje husker kva heter[8D] men hjemme går dei i klut/papir +vann[:)]

Bruker Libero sine vi..

Bruker Neutral sine[:D]

ORIGINAL: løve78

Bruker Libero sine vi..

Bruker bare Coop X-tra jeg.
Er luktfrie og var vist best i test engang[:)]

Når vi er på farten går det i Neutral eller Dr.Greve sine...Når vi har mesoft i hus, har vi med oss det i steden for våtservietter ! [:D]

ORIGINAL: løve78

Bruker Libero sine vi..

Bruker alt her i huset... Natusan, Huggies, Pampers, X.tra, First price, Libero, Unik osv...

Synes de fra X.tra lukter litt ekkelt, men de skal være bra for barnehuden da... Liker pakken til Unik-serviettene godt, Huggies har litt tykke og myke servietter som jeg også liker godt...

Tror ikke det spiller så stor rolle dersom ungen ikke har spesielt ømfindtlig hud og særlig når det bare er for bruk utenfor hjemmet... Selvfølgelig er det forskjell på innholdsstoffene i de, men de ville nok være forbudt om det var noen helserisiko å bruke dem... Det er jo en viss helserisiko med å leve i seg selv, på vår grønne jord...[8|]

Back
Topp