våtservietter

mine 3 barn

Elsker forumet
Stjeler fra "juni"
hvilken type bruker dere? greit å høre positive og negative meninger om våtservietter.

Jeg bruker x-tra sine... synes dem er greie,har prøvd libero og pampers sine med det reagerte han på.
men bruker dem bare når jeg er borte, hjemm bruker jeg kompresser, enkel bruke og kaste, såslipper jeg å bruke så mange vaskekluter..

Her bruker vi kompresser, Mesoft, kjempe enkelt og bra[:D]. Og har X-tra våtservietter og også Mesoft i stelleveska, bruker minst mulig våtservietter[:)]

bruker simple sine(men kun når han har drede)åsså har eg ein pakke i stelletaskå

[dremica apoteket sine...

Er kjempegode og freddy har ikke vært sår ei gang... bruker di ganske ofte..

Ehm, vi bruker natusan vi.. Er de ikke bra de kansje?.. Hmm, jeg er så usikker.. Men, bruker ganske ofte de serviettene som man bløter opp selv fra libero!

hm......Jeg bruker nok altfor mye våtservietter [8|] Er litt for slapp der, men det er jo så greit [&:]. Jeg har prøvd forskjellige merker men nå bruker jeg stort sett bare pampers sensitive. Ho har aldri vært sår.

Bruker ganske mye våtservietter... Jeg har de som er fra coop og kom best ut i test for ikke så lenge siden. Han har ikke blitt sår en eneste gang, men burde vel kanskje blitt flinkere til å bruke vaskeklut og vann....

bruker bare vann og klut hjemme. kansje litt olje av og til..
men e vi på  tur eller på senter har eg våt servietter med..

Jeg bruker Mesoft kompresser når jeg er hjemme, utrolig greie i grunn!!!! I veska har jeg Baby Seba som jeg kjøper på apoteket u alkohol og parfyme......

ORIGINAL: mammanteFreddy

dremica apoteket sine...

Er kjempegode og freddy har ikke vært sår ei gang... bruker di ganske ofte..

Disse bruker vi også!! Billige og veldig bra! Prøvde noen andre en liten stund og Patrick ble rød og sår!!

Skyller også stumpen i vasken. Fungerer veldig greit så slippe me å bruke så mange kluter[:)]

ORIGINAL: Eli:D

ORIGINAL: *Christy*

Bruker ganske mye våtservietter... Jeg har de som er fra coop og kom best ut i test for ikke så lenge siden. Han har ikke blitt sår en eneste gang, men burde vel kanskje blitt flinkere til å bruke vaskeklut og vann....

Slik er det her også!!

Men hvordan gjør dere det når babyn har bæsja da?tørker dere bort med papir før dere vasker med vaskeklut og vann da?

Bruka også coop sine, men bare når vi e på farta... hjemme bruka vi vaskeklut å vann. å når ho har bæsja, bruka æ bare litt papir [:)]

Sign på alt du skrev![:)]

ORIGINAL: Antima

hm......Jeg bruker nok altfor mye våtservietter [8|] Er litt for slapp der, men det er jo så greit [&:]. Jeg har prøvd forskjellige merker men nå bruker jeg stort sett bare pampers sensitive. Ho har aldri vært sår.

X-tra og natusan!! veldig fornøyd med de begge[;)]
har prøvd papmpers,men de tålte ikke snuppa[:'(]

Jeg har valgt våtservietter utifra denne testen: [link=http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=2743]http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=2743[/link]

iflg coop sine sider gjelder samme testresultat på deres produkter i 2007.

Bruker kun våtservietter når vi ikke er hjemme. Hjemme væter vi Libero vaskeservietter (de blir ikke stive da som sagt tidligere her) og vasker kun med vann. Etter å ha fjerna den verste bæsjen vasker jeg med vaskeklut og vann [:)]

mesoft kompresser synes jeg er greiere enn vaskekluter for dem kan man kaste etter hver vask, slipper å ha så mange vaskekluter..

Jeg bruker coop sine når jeg er på farta. Ellers bruker jeg klut og vann. Syns det fungerer veldig greit.

Jeg bruker LIDL sine,Har prøvd mange andre men lidl sine er myke,våte nok og store..Ganske grei pris og jeg er super fornøyd med dem.!

Vi bruker de fra Simple, de er uten farge og parfyme[:)]

Bruker kun våtservietter når jeg ikke har tilgang til vann... Det er ikke så ofte men da bruker jeg coop x-tra sine.

Til vanlig bruker jeg euroshopper sine vaskeservietter eller hva jeg skal kalle de... Stor pakke som ser ut som servietter som jeg bruker med vann. De er mye mykere og bedre enn libero sine... De er jo så stive!!!

Har prøvd mesoft kompress også men syns de ble altfor tynne....

Back
Topp