Våtservietter

Benedikte28

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Novemberlykke 2022
Har lest flere steder at flere ikke bruke våtservietter som man kjøper på butikken.
Og eg lurte på om noen hadde "oppskrift" på hjemmelaget våtservietter og hvordan disse blir oppbevart for å beholde fuktigheten?
Eg har tenkt å bruke tørre engangskluter fra apoteket, men har ikke mulighet til å ha stellebord på badet. Så har ikke tilgang til rennende vann. Så ville prøvd å lage egne våtservietter :happy:
 
Vi har bare en boks med vann ved stellebordet og bruker det vannet til å væte tørrserviettene.
 
Vi har bare en boks med vann ved stellebordet og bruker det vannet til å væte tørrserviettene.

Har gjort det samme tidligere, og når vi har vært ute så har jeg enten vætet tørrserviettene og lagt de i en pose, eller skylt våtserviettene veldig godt og gjort det samme. Vår gutt ble, og blir fortsatt veldig sår i rumpa av alle typer våtservietter.
 
Har gjort det samme tidligere, og når vi har vært ute så har jeg enten vætet tørrserviettene og lagt de i en pose, eller skylt våtserviettene veldig godt og gjort det samme. Vår gutt ble, og blir fortsatt veldig sår i rumpa av alle typer våtservietter.
Jeg har ofte med en vannflaske som jeg væter med der og da. Bruker egentlig våtservietter mest til å vaske hender med når vi er ute.
 
Bruker våtservietter ved bæsj men vasker av stompen med våt bomullsklut etterpå og tørker med håndduk. Aldri vært spesielt plaget med utslett, bruker evt silulen sinksalve hvis stompen er sår av bæsj. Eneste sinksalve som ikke svir av de jeg har testa (og ja, tester på meg selv)

Vasker ellers med våt klut morgen og kveld, kun vann.
 
Jeg pleide sist å ha med noen våte gaskluter i en knytet plastpose i stellevesken bare. Våtservietter til bæsj først og så den rene kluten pluss håndkle etterpå. Denne gang har jeg kjøpt Lilleba bambus kluter.
 
Back
Topp