Våtservietter..?

Silllje88

Blir kjent med forumet
Hvilke type bruker dere? Eller bruker dere helst tørre kluter/ mesoft-kluter? Tips til god krem til begynnende sår rumpe..?

Bruker våtservietter i stelleveska. Og mesoft inne;)
Synst "lykkelig som liten" og "burts bees" har mye bra produkter;)

Bruker tørre engangskluter fra apoteket og fukter de i lunkent vann med babyolje i som tips fra libero.no sin hudskole . bruker bepanthen salve, den er veldig god :)en kan fukte engangskluter og legge de i en gjennomsiktig plastikkpose hvis en skal en tur ut for eksempel. .jeg skal vente en god stund før jeg bruker våtservietter

Bruker tørre engangskluter. Fukter de og har de i en tett boks, blir som våtserveietter da men uten alle stoffene.

Bepanthen til begynnende sårhet, inotyol om det er skikkelig sårt.

Bruker libero sine. Hjemme vasker jeg så av med våt vaskeklut med babyolje evt vasker jeg hele stumpen i vasken på badet. Har til gode å se en rød stump pga libero sine servietter, kun rødt hos søstera om hun gikk for lenge med våt bleie eller hadde hissig diaré, men det er lenge siden.

Bruker tørserviette på anbefaling fra jm og hs.
Fikk tips av hs å legge brukte tørrservietter i vaskepose og vaske de på 60 grader for å spare både miljø og penger.
Vasker stumpen i vasken om hun har bæsj utover bleien.

Bruker kun våtservietter om vi er på farten da de er med i stellevesken.

Bruker kun våtservietter i stellevesken når vi ikke er hjemme. Det er ikke så lurt å bruke det oftere tror jeg.. Lett for å bli sår. Det beste for oss har vært å bruke engangs kompresser/tørre kluter i pakker fra apotek 1. De selger 6 for 100kr. Med olje og vann. En kjempegod krem som lindrer røde romper over natten er inotiol.

Tørre engangskluter fra apoteket :) Bløter de i vann, eventuelt olje om det er bæsjebleier. Bruker olje fra Dr Greve. Den brukte de på barselavdelinga.

Bruker Lykkelig som liten barnesalve. Har bepanthen og inotyol også, men bruker ikke de så veldig ofte.

Vi bruker tørre engangskluter fra apoteket (Vidi), og verdens beste stumpekrem (Inotyol) ved sår rumpenstump. Av olje bruker vi, Weleda. Disse produktene bruker vi på både store -og lillebror. :)

Tørre engangsklutar både heime og andre plasser vi har tilgang til vask, våtservietta viss ikkje. Har på eit tynt lag potetmjøl viss det er tegn til rød/sårhet! Har til gode å bruke krem endå :D

Aldri brukt noe annet en våtservietter, aldri vært sår!

Bruker alle de som er astma og allergimerka. Rema, first price osv..

Back
Topp