Våtservietter

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Dersom du bruker det, i ny og ne eller ofte. Hvilket merke foretrekker du?

Syns lev vel på rema er gode, de er ganske tykke. Ellers liker jeg neutral og libero sine:)

Bruker rema og neutral, men har det kun i stelleveska og bruker ute. Hjemme bruker vi tørre kluter og vann.

Libero er de eneste som snuppa ikke blir sår av, så de bruker vi stort sett på dagtid. Vaskeklut med vann morgen og kveld! :)

Liker best noen jeg ikke husker navnet på :p kjøper de på obs i hvertfall, og de er av et billigkjede-merke... Firstprice kanskje? Nei noe lignende :p

Bruker verstingen selv, pampers sine :p

Foretrekker libero og pampers sine. Men kjøper ofte firstprice sine .

Vi har fått kjempemange i disse gratisboksene, så gleder meg til å teste ut :)

Vi bruker soft style, trur jeg. Bruker det hvis ikke vi er hjemme :-) har testet levvel fra rema, de funker også bra :-)

Hvis jeg absolutt må bruke, så er det neutral.

Da frøkna var baby og vi lå i kjelleren den sommeren, så brukte jeg våtservietter på natta. Hun var så sår i rompa, og det tok meg ei uke å skjønne at det var våtserviettene som gjorde det...

Så da jeg sluttet ble hun fort bra igjen.

Man kan jo fjerne maling med våtservietter, så det er jo klart at det er sterkt for baby/barnehuden....

Våtservietter brukes til rask vask av bad (vask og toalett), og ligger en pakke i bilen om det trengs til håndvask . Så og si aldri brukt det til bleieskift. Kjøper billigst mulig merke uten å være bundet til et.

Bruker kun våtservietter når vi er ute fra hjemmet. Foretrekker Dermica BABY fra Apotek1 :D

Back
Topp