Våtservietter

myfirstaug2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Februarhjertene2017
Bruker dere våtservietter ved bleieskift hjemme eller vann og klut? Hvilke servietter er favoritt? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært litt late og endt opp med våtsevietter her hjemme, spes på natt for da skifter jeg bare i senga. Apotek 1 sine er blitt favoritt her! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

vann og engangskluter hjemme, first price servietter på tur :)

Her bytter vi på. Sånne tørre engangskluter fra apoteket (bløter de med vann) eller våtservietter fra apotek 1 :) Mannen er flinkest på å ikke bruke våtservietter..

Våtservietter fra libero elle apotek 1.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vann og tørre engangskluter hjemme og våtservietter i stellevesken :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg prøvde tørre engangskluter fra libero hjemme, men syns de var stive og vonde. Så ble latskap og våtservietter her og :P

Kjøpt libero sine, 4 pk på Kiwi ;) Men prøvde flere typer fordi det har vært med ulikt i apotekpakkene. Likte ikke Rimi servietter, de var så fuktige. Ellers ingen tydelig favoritt her ;)

Forøvrig godt å se at det er fler som tyr til våtservietter hjemme :P

Vasker mef klut morgen og kveld, men da fjernet ev bæsj med våtserviett først ;)

Har brukt kompresser og vann.
Ble tom en kveld så da tok jeg fram en pakke våtservietter fra rimipakken å brukte de i et halvt døgn å lille ble sår med en gang. De ble kasta tvært !! :(

Klut og vann hjemme, mesoft på tur, neautral våts på natten da vi blir liggende i sengen :)

<3 lille spire <3

Har brukt kompresser og vann.
Ble tom en kveld så da tok jeg fram en pakke våtservietter fra rimipakken å brukte de i et halvt døgn å lille ble sår med en gang. De ble kasta tvært !! :(

Vi bruker også kun kompress og vann.. Har det med på tur også jeg.. Er alltid et stellerom med vask. Enn så lenge har jeg ikke brukt våtservietter, men må vel ha det når vi er på steder uten tilgang til vann.

Her går det i klut og vann. Liker ikke våtservietter. Syns de blir så såre på stumpen av det.

Våtservietter, litt forskjellige, men helst libero

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg bruker klut og vann :) Har våtservietter i stellevesken :)
Pappa'n er vel ikke like flink å bruke klut og vann og bruker våtservietter :)

Tørre engsngskluter fra apoteket. Leste bakpå de våtserviettene og vil ikke ha det på huden til babyen min :-/

Bruker begge deler, men mest våtsrrvietter. Merker han blir litt mer rød på stumpen av bare våtservietter. Skal prøve å venne meg det litt av og heller bruke klut:) har ingen favoritt enda

Her tyr vi til våtservietter på natta, siden det er det enkleste da. Ellers engangskluter og vann.

Back
Topp