Våtservietter

Bruker tørrservietter fra libero og fra rimi. Liker de bedre enn våtservietter. :)
 
Bruker faktisk ikke våtservietter :O har med kluter, og hvis jeg vet der ikke blir tilgang på vann tar jeg med en vannflaske
 
Bruker sånne tørre fra apoteket hjemme, har kjøpt inn tørre libero som vi skal begynne å bruke nå... Ellers har vi baby wipes fra barnas hus i stellebaggen akkurat nå...
 
Hvorfor bruker du ikke våtservietter?
Hmmm har nok innbilt meg at det ikke er så bra og at de fleste er tilsatt parfyme... Prøver så langt det lar seg gjøre å vaske med myk klut eller hele ungen i vasken for å unngå rød stump :) hadde et kriiisetilfelle av rødhet da jeg drakk appelsinjuice i starten, så her er vi meget forsiktige.. Hun er nok litt ømtålig
 
Pampers våtderviettet. Ved avf tar jeg han i springen, på morgenstellet bruker jeg myk klut og vann
 
Vasket han med vaskeklut om morgenen og kvelden, må få fjernet all lo som er mellom fingrene, e helt enormt hvor mye det blir
 
Jeg vet!! Hvor kommer alt loet fra?:)
Det er små lo-kolonier inni ermene deres. Der avles det frem små og store loer. Når de blir klare for å ut i verden forflytter noen seg ut til hendene og mellom fingrene. Noen er skikkelig daredevils og drar helt ned til tærne.
:p
 
Det er små lo-kolonier inni ermene deres. Der avles det frem små og store loer. Når de blir klare for å ut i verden forflytter noen seg ut til hendene og mellom fingrene. Noen er skikkelig daredevils og drar helt ned til tærne.
:p
Haha, fantastisk!
 
Usj, leste en teit artikkel i avisen om hva og hvor mye vi mister fra kroppen i løpet av ett år. Der stod det at vi mister millionvis av hudceller, og at disse samler seg som hybelkaniner.. tenker at siden babyene ligger med knyttede never vil de døde cellene bare bli værende som lo... Grøss.. har vasket hendene hennes både morgen og kveld siden...

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Usj, leste en teit artikkel i avisen om hva og hvor mye vi mister fra kroppen i løpet av ett år. Der stod det at vi mister millionvis av hudceller, og at disse samler seg som hybelkaniner.. tenker at siden babyene ligger med knyttede never vil de døde cellene bare bli værende som lo... Grøss.. har vasket hendene hennes både morgen og kveld siden...

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Ugg.. Glad jeg allerede vasker hendene hennes noen ganger om dagen :)
 
Back
Topp