Våtservietter

ORIGINAL: Gjermund sin mamma

De har vi bare i stellevesken og bruker de kun om vi må. Syns det er bedre med klut og vann, og evt en mild såpe. Våtservietter er ikkje bra å bruke for mye av. Er min mening da!

Den meninegen er d mange som har[:D] vi bruker den når d er shit bleier og til hus arbeid hehe

ORIGINAL: Nica

ORIGINAL: Tommeliten

jeg har begrenset bruken av våtservietter etter jeg leste den nedslående testen i foreldre og barn

signerer denne!
Liker ikke å bruke vårtservietter... inneholder utrolige mye "skumle" stoffer for små barnerumper.. [:'(]

Samme her!! Kunne ikke falt meg inn å vasket mitt eget ansikt med våtservietter, så hvorfor bruke det i rompa på ungen min??

Jeg bruker mesoft kompresser jeg med vann og bittelitt olje på!!!

Våtservietter er kun i nødstilfeller mener nå jeg..

ORIGINAL: ma-lina

Våtservietter er bare genialt![:)]

ORIGINAL: tittilotta

ORIGINAL: ~~KASI~~

ORIGINAL: tittilotta

he he he... ja de er kjekke å tørke støv med ja.. tar lebestift bort fra klær også.. men bruker ikke det på ungene her hjemme.. har de bare i stelleveska.. synes det er like greit med vaskecrem.

hva er d????

det er en krem som er flytende som man vasker romper med.. de brukte det på føden når jeg fikk oda og vilja.. bruker det masse på sykehus. jeg synes våtservietter skummer sånn når jeg vasker og de blir litt såre av det. så jeg har blitt helt avhengig av vaskecremen jeg... får kjøpt det på helseleveransen...

åja den er bra..du tenker på natusan sin? Den vaska vi thea med som nyfødt på sykehuset. Her bruker jeg kun våtservietter til å fjerne det verste med, men vasker ellers alltid med klut og vann. Ellers blir hun bare sår...

Back
Topp