våtservietter

spispilladisjøl

Gift med forumet
Hvordan merke bruker dere ?

Libero er vist bannlyst har jeg lest, folk har prøvd det på seg og begynt å klø og da kan man jo tenke seg hvordan det er for babyen. (Jeg bruker de til å fjerne sminke, haha)

Natursan er bannlyst pga mye såpe

Billigmerkene klarer jeg ikke helt stole på

Noen barnehager bruker vårservietter til ingenting annet enn å fjerne tusj og blyantstreker fra bordene, det er vel en liten tankevekker i seg selv :P

Så nå sitter jeg her da, og ikke aner hvordan våtservietter jeg skal bruke i stellebaggen fordi det ene etter det andre blir bannlyst.

Egentlig kan det rakkes ned på alt av vårservietter, jeg bruker tørre engangskluter med vann til vanlige skift, men veldig kjekt med noe raskere når man er  ute på tur feks, så noe må jeg jo ha :)

Hva bruker dere, i stellebaggen og til daglige skift ?

Vi bruker Libero sine, har ikke merket noe ubehag på jenta. Har også brukt Sebamed sine, men de er så sykt dyre, så det blir kun når de er på salg ;-)

Er det til begrenset bruk som til når man er ute på tur, ser jeg ikke problemet i å bruke våtservietter. Hjemme bruker vi kun vanlige vaskekluter.

Hei.Vi bruker natusan og libero.Hun får ikke utslett eller ubehag av disse , så bruker de hver dag her ihvertfall.
Våtservietter er mye omdiskutert men vi har alltid brukt det uten problemer og dette er barn nr 2 så kansje man blir mer avslappet til ting da;)

jeg liker libro sine, mye fordi jeg ikke syns de er ubehagelig på meg selv (prøver alltid ting på meg selv først) og fordi dette er et av de få merkene storebror ikke ble sår av å bruke.
men egentlig ville jeg ha brukt coop angelmark om jeg ikke måtte kjørt i 1,5timer for å få fatt i det. (hamstrer når jeg kan)

Her i huset har vi brukt Libero sine fra staren av.
Har ikke stellebord på badet, men på gjesterommet :/ siden det ble slik, endte vi opp med  å bruke Libero, og er kjempe fornøyde. Den lille er aldrig sår eller noe ;)

bruker å kjøpe huggis sine som er spesielt til små barn. uten parfyme og milde mot huden. er ofte på tilbud! billigmerkene er faktisk ikke så gale. de er milde de fra ica, men bruker de mest til å vaske hendene på storesøster.

jeg bruker coop sine, har ikke reagert noe på dem her i hus :-P

men jeg vasker ikke hver gang jeg skifter tissebleie..... jeg personlig tror at dersom man vasker å "skrubber" de små babyrompene hele tiden så blir de såre,uansett hva merker man bruker ;)  også bading,visst man bader dem heeele tiden....
så jeg vasker ikke mer enn jeg må, selfølgelig lukter hun ikke tiss å slik altså :-P hihih...men som sagt,ikke mer enn jeg må :)
har faktisk hørt om folk som har brukt grønnsåpe, for hallo babyen kan jo ikke lukte vondt :-/ DET er villt det :-/

baby2212 skrev:
jeg bruker coop sine, har ikke reagert noe på dem her i hus :-P

men jeg vasker ikke hver gang jeg skifter tissebleie..... jeg personlig tror at dersom man vasker å "skrubber" de små babyrompene hele tiden så blir de såre,uansett hva merker man bruker ;)  også bading,visst man bader dem heeele tiden....
så jeg vasker ikke mer enn jeg må, selfølgelig lukter hun ikke tiss å slik altså :-P hihih...men som sagt,ikke mer enn jeg må :)
har faktisk hørt om folk som har brukt grønnsåpe, for hallo babyen kan jo ikke lukte vondt :-/ DET er villt det :-/

rettelse......x-tra sine :-P kjøper på coop, så tenkte bare det var coop..hihi

til daglig tørre engangs som jeg fukter med vann, er det bæsj bruker jeg babyolje i tillegg så det går bort med en gang.

har dette med med i stellebaggen og. men i tilfelle jeg ikke har vann tilgjengelig har jeg en pakke Neutral våtservietter, har ikke merket noe på det merket hvertfall

Vi bruker libero sine.. Aldri virket plaget med disse. Bruker vanlige vaskekluter og vann når vi er hjemme!

vi bruker xtra sine. de vant forbrukertest på tv 2 for et par år siden. de var mest sensitiv mot huden og best på pris. kjøpes på coop

minime2010 skrev:
Vi bruker libero sine.. Aldri virket plaget med disse. Bruker vanlige vaskekluter og vann når vi er hjemme!

Samma her. Men som regel så bare skyller jeg han i vasken når vi er hjemme. Det er lettvint og greit for oss =)

Bruker xtra sine, kjøper på coop. Billig og kjempebra synes jeg. Mener også å huske at de kom bra ut i en test. Libero sine bruker jeg til å vaske stekeovnen med.

når vi er hjemme, tar jeg han ofte under vasken eller bruker vanlige vaskekluter. ellers har vi libero i stellevesken:) har ikke merket ubehag verken på han eller de to andre. kan jo være at akkurat den som prøvde er allergisk? jeg har vasket hendene mine med de også, har ikke merket noen ting:)

bruker libero sine og er kjempefornøyd, bruker de pga, stellebordet er for langt i fra vasken og den har en genial åpning, har ikke klister som de andre typene har..

tuppa har til ennå ikke vært sår eller noe, bruker de daglig.

Har brukt både pampers, libero og natusan sine og er fornøyd med alle tre. Libero har bra åpning på sin da så de er ett pluss emoticon

Bruker masse våtservietter nå pga oppusing av bad..

Hjemme bruker vi kunn klut og vann, og jeg bruke av de våt serviettene som var med i gratis pakkene enda jeg....Er ikke så ofte vi bruker det, bar enår det er bæsj og vi ikke er hjemme.... og mi har vært sånn en gang i uka jente helt til nå....

Jeg syns kanskje det blir litt teit å si bannlyst jeg da! :)
For noen barn reagerer på ALT og noen rearerer på INGENTING.
Jeg har 2 små som jeg kan bruke alt på, og de jeg faktisk er mest fornøyd med selv er FirstPrice sine. De fjerner ALT lett, slipper å ta i! Og de blir helle ikke såre, ikke noe tegn til rødhet, og det beste av alt, DE ER LUKT FRIE!
Jeg syns libero sine lukter shit.. :/

Men smaken er som baken og den er delt i 2 ;)

Vi bruker ikke våtservietter. Men har neutral parfymefire servietter i stellebaggen om det en sjelden gang må brukes. greit og ha og på disse har vi ikke merket noe.
ellers har jeg med vanlige tørre kluter, og bruker vann bare, sjeldent at det er plasser hvor det ikke er vann hvor jeg kan vanske stumpen hennes i.

Bruker mesoft hjemme med litt olje innimellom. (Såpe når han har bæsjet)

Når vi er ute tar jeg med mesoft med vann og olje i en brødpose, funker fint! Har aldri hatt rød stump :)

Back
Topp