Våtservietter

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Vi har aldri brukt noe særlig våtservietter, så jeg har egentlig aldri hatt noen særlig mening om dem. Har hatt noen neutral og libero som vi har fått i gratispakkene, og de har vært helt ok. Så måtte vi kjøpe våtservietter på en butikk med skikkelig dårlig utvalg, som bare hadde natusan. Stakkars gutten ble kjempesår etter to bleieskift.[&o][>:] Han har aldri vært noe sår tidligere, og vi har aldri hatt bruk for stellesalver eller sinksalver eller alt det som så mange bruker. Flere som har hatt slike opplevelser? Vet i alle fall hva jeg ikke skal bruke på desemberbabyen min...

vi har brukt mye våtservietter opp gjennom årene, men vi valgte kjapt å ikke bruke natusan. Bruker ingen av dems produkter rett og slett. Vi bruker apotekets dermica eller libero sine, og har ikke vært plaget av rød stump :) Natusan sine havner i gruppa til pampers :(

Dere har helt sikkert rett i at det var merket, natusan er ikke akkurat mitt førstevalg heller.[&:] Tror det er første gang jeg har kjøpt noe babyprodukt som ikke var svanemerket, forstår ikke hvorfor de må ha så mye rart i alt.

her brukes våtservietter ved bæsjebleier, brukt libero og first price sine, aldri reagert på noe som helst.. men her vaskes stumpen alltid med vann etter våtservietter.. er vi på reis/ute blir det som regel bare serviettene, men som sagt aldri reagert..[:)]

Vi brukte litt våtservietter før, men nå er det kun om vi er borte.

Kan ikke bruke verken Natusan eller Libero. Blir illrød!
Bruker kun Dermica vi. De blir hun ikke rød av. [:)]

ORIGINAL: merete_80

Bruker Neutral sine de gangene vi bruker vårservietter.

Har hatt noen andre merker (fått i pakker eller feilkjøp) og disse brukes til å fjerne vanskelige flekker og fargeflekker når mini tegner utenfor arket (og tilfeldigvis kommer borti vinduskarmen...)
Haha, så kjekt å vite at jeg har vasket gutten min med et effektivt flekkfjerningsmiddel.[8D] Ikke rart han ble sår stakkars... Jeg hadde tenkt å kaste resten av pakken, men nå tror jeg heller mannen min skal få dem for å vaske med. Takk for tipset![:D] (Blir litt farger på vinduskarmen her også.)

Ikke mye bruk her heller men om vi er ute så er det Neutral, veldig fornøyd med de for snuppa er sensitiv. Simple sine er også ok synes vi. Så Natusan er jeg enig i funker best som flekkfjerner. Provoserende at de har natu som i natur i navnet sitt[:@]

Vi er veldig fornøyd med Dermica fra apoteket, og har brukt det helt siden han var nyfødt uten en eneste rød stump [:)]

vi måtte slutte helt med våtservietter. han var så plaget med rød og sår rumpe at det var helt grusomt.
vi testet ut alle de forskjellige typene, ingen funket her.

har brukt natusan sine siden hun ble født og har svært sjelden noe utslett og sår stump, er fornøyd med de vi [:)]

Vi bruker libero våtservietter til å fjerne bæsj med. Snuppa her har ikke reagert på andre enn uniq(?) sine...

Kusina hennes ble derimot kjempesår av coop xtra sine nylig, uff det så skikkelig vondt ut! [:(] de har ikke vi prøvd, men det er tydelig at noen tåler våtservietter bedre enn andre!

Her bruker vi bare first price sine, billige og gode[:)] Bruker de ved bæsjebleier, og vakser alltid med klut etterpå.

Back
Topp