Våtservietter, Mesoft eller annet?

Vi bruker mesoft hjemme og våtservietter har vi med på tur

Bruker tørre engangskluter fra apoteket eller rema :) våtservietter når vi er ute :)

Vi bruker bare vætede Vidi-servietter. Vann og ikke noe mer. :-) Det skal vi gjøre med nestemann også. :-)

Jeg tror jeg har tenkt ut noe smart nå [emoji38] skal ha vann på en liten sprayflaske + babyolje på stellebordet, så bruker jeg bare tørre engangserviettet vætet med vann fra flaska og evt. olje [emoji4] slipper jeg et vaskefat eller våtservietter [emoji4] håper det funker [emoji14]

Jeg tror jeg har tenkt ut noe smart nå [emoji38] skal ha vann på en liten sprayflaske + babyolje på stellebordet, så bruker jeg bare tørre engangserviettet vætet med vann fra flaska og evt. olje [emoji4] slipper jeg et vaskefat eller våtservietter [emoji4] håper det funker [emoji14]

Bruker tørre engangskluter fra apoteket eller rema :) våtservietter når vi er ute :)

Det var jo kjempesmart, Nettemor93!

Når dere skriver engangskluter, er det f.eks Mesoft?

Det var jo kjempesmart, Nettemor93!

Når dere skriver engangskluter, er det f.eks Mesoft?

De jeg bruker er enten:
5b533888141e905a1bc7be73e4672d46.jpg

Eller

70f69282d40da5b7e2b51a550e753fc8.jpg

Vi pleier ofte å skylle i dusjen (åpner sluket) og så skal vi installere bidé så kan vi skylle over toalettet:) i Finnland er dette det mest vanlige å gjøre hjemme;)
På tur bruker vi våtservietter, storerbror reagerte ikke på det på stumpen, men i ansiktet måtte vi bruke tørre engangskluter pga eksem.

Back
Topp