Våtromsmaling

Lykkefrøet

Betatt av forumet
Jeg har malt med Jotun Lady Våtromsmaling.... Vi har malt masse i leiligheten men all den andre malingen har enten vært Jotun Sens eller annen vannbasert maling... Og så bare fortsatte vi på badet og jeg var med, og tenkte ikke på i farten at dette ikke var lurt kanskje... Ikke store badet da, men 3 strøk.. Tror dere det har gått greit med babyen i magen??? Hvor farlig er det egentlig?? Og hvor mye er skadelig evt?? I forhold til å spise en skive med blåmuggost liksom, hehe.. Var jo ikke snakk om langt opphold i rommet om gangen... Babyen sparker i vei da, så tror nok sikkert og det har gått fint, men ja... Så uvant å "ikke kunne gjøre" ting, så malte i vei jeg..

Virker jo ikke som om barnet har tatt noe skade av det da.. siden h*n sparker i vei :D vet heller ikke om hvor farlig det er eller hvor mye som er skadelig..hadde vært værre om du hadde spist malingen :P:P:P skal nok myyye til for at det skal skje noe isåfall..

Har hørt at vannmaling ikke er så farlig. Er verre med oljebasert maling. Leste også at man helst skulle unngå å male med annet enn sense, men om man hadde gjort en bommert og glemt det skulle man ikke tenke så mye på det. Skal mye til for at det gir skader som regel :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det går sikkert helt fint :) skal nok noe til for at det skal være farlig, tror jeg :)

Er nesten ikke no farlige greier i noe maling lengre... Er blitt så strengt :D Så du kan slappe helt av :) (har jobba i bransjen i ti år;))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for svar! Ja, det er det jeg tenker, at det har jo ikke vært mye jeg har malt med våtromsmaling, og at det skal nok mere til... Men så leser jeg for mye på nettet og begynner å tenke med en gang... ;) Tror og håper det har gått bra :)

Back
Topp