Vårt lille IVF-mirakel!

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Lørdag 30.05 kom vår perfekte lille gutt til verden, 15 dager før termin!:) Han var 4170g, 52 cm lang og helt aldeles nydelig. Selve fødselen gikk veldig fort, så vi var i lettere sjokk når det hele var over! Jeg slet veldig med spinalhodepine den første uka etter fødselen, men nå koser vi oss masse med lille Jacob;)
Til dere andre som er gravide med et lite IVF-mirakel, gled dere! Det er virkelig et under:)
ImageUploadedByBV Forum1435049384.277783.jpg

Gratulerer, så nydelig! ♡

Gratulerer så mye, han er nydelig:)

Gratulerer! Det var virkelig en vakker liten gutt :)

Gratulerer! Nydelig gutt:Heartred

Gratulerer så mye!:)

Lørdag 30.05 kom vår perfekte lille gutt til verden, 15 dager før termin!:) Han var 4170g, 52 cm lang og helt aldeles nydelig. Selve fødselen gikk veldig fort, så vi var i lettere sjokk når det hele var over! Jeg slet veldig med spinalhodepine den første uka etter fødselen, men nå koser vi oss masse med lille Jacob;)
Til dere andre som er gravide med et lite IVF-mirakel, gled dere! Det er virkelig et under:)
Vis vedlegget 123055

Fikk selv vårt IVF mirakel 1 måned før termin, han var 45 cm og veide 2235 gram. Pitteliten, men vakreste jeg har sett. Å skape noe så vakkert og fantastisk, visste jeg ikke var mulig.
ImageUploadedByBV Forum1445949265.657018.jpg

Back
Topp