Vårt første barn i desember❤️

Inhhal

Andre møte med forumet
Hei alle flotte frøkner der ute:)

Jeg er helt ny her inne, så veit ikke om jeg gjør dette riktig, men jeg prøver:)

Jeg er 27 år, samboer med en fantastisk mann på snart 30 år. Bosatt i Oslo. Ingen barn fra tidligere, kun to hårete barn (katter). Jobber som sykepleier i full stilling.

Fjernet spiralen min i aug 16. Hadde da lagt bak meg en lang diettperiode etter å ha stilit i fitness, og kroppen var fortsatt i ubalanse. Har hele perioden hatt veldig ureg syklus, men klarte etterhvert å tolke meg frem til 36 dagers syklus (usikker på om det stemmer). Har ikke hatt lyst til å prøve "for hardt", så har kun benyttet meg av appen "life":) Var veldig gira på å få det til de første mnd, men klarte raskt å senke skuldrene. Men veldig rart å skrive "mamma i desember" merker jeg:p Men man må glede seg over dette, selv om det finnes en risiko! Jeg trur man uansett vil bli like lei seg om man har gledet seg eller om man har holdt tilbake gleden:)

Første mandag i påsken testet jeg positivt:D 2 dager etter forventet mens. Litt uvirkelig til å begynne med! Men testene var klart positive, tok tilsammen 3 stk den mandagen. Overrasket samboeren min med et stort påskeegg fylt med de 3 testene og et kort på kvelden:)
521cb520a2a73ed3e145752f846bdbe9.jpg
7fbbc839395aeabfc72eaea716b73eff.jpg
6be88c13665b63b83cc9c7907e537e51.jpg


Nå håper vi begge på at det lille frøet skal spire og gro, og holde seg inne i magen frem til des:)
Symptomene jeg har til nå er: ømme bryst, magemurringer, korsryggsmerter, veldig trøtt og energiløs, hyppig vannlatning, dårlig søvnkvalitet og drømmer en hel del:)