Vårsko til deg

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du kjøpt deg vårsko?
Hvilke?

Her er det fortsatt litt snø, så kan være litt vanskelig å velge sko om dagen :)

Har kjøpt meg ett par nye Nike Air Max 90 i sort og grå :D Helt fantastiske sko ;)

Her er alle sko byttet ut med joggesko og "tursko", bekkenet tillater ikke noe annet på beina annet enn i korte perioder akkurat nå..

Blir mye joggesko på trilletur her om dagen ;)

Har kjøpt meg joggesko tilpasset rygg, det er deilig. I går feide de nesten hele området der jeg bor, en fryd å gå ute nå. Når det blir litt varmere så håper jeg Din sko i år igjen selger sånne tøysko til 99kr. De er så lette å ha på. Utenom det så blir det nok en form for ballerina også :)

Goretex-jiggeskoene er allerede fremme.
Og så har jeg et par eccosko.

Får se hva mer jeg får bruk for ;-)

Toms :) Beste som finnes

Er det sol er det strømpebukse og Toms eller bukse og joggesko/ fake uggs.
Ellers har jeg noen flate enkle støvletter. Tenker det blir dette til sommeren komme og det kunn blir ballerina og Toms

Skulle gjerne kjøpt og tatt fram alle mine vårsko, men på grunn av bekken blir det heller å gå i verdens styggeste med dyre og fantastiske joggesko 24/7 :p

Skulle gjerne kjøpt og tatt fram alle mine vårsko, men på grunn av bekken blir det heller å gå i verdens styggeste med dyre og fantastiske joggesko 24/7 :p
Var det jeg fant ut at jeg måtte, derfor så kjøpte jeg sko som var mest mulig anonyme. Ikke lett i denne fargesprakende moten :D

Har 2 par Nike lunarglide og 3 par nike free, Toms, converse, har noen svarte i skinn med hæl, bruker litt andre sko med tjukk hæl også. Hunter på våte dager. Når det blir varmere blir det å leve i birkenstock, ballerina eller lave pumps - gleder meg allerede :D

Kjøpte meg disse hvite new balance sneakersene i dag:

ImageUploadedByBV Forum1426117268.511670.jpg

Var det jeg fant ut at jeg måtte, derfor så kjøpte jeg sko som var mest mulig anonyme. Ikke lett i denne fargesprakende moten :D

Nei, jeg prøvde finne helt svarte
Men disse utpekte seg så enormt på komfor, måtte selvfølgelig ha knæsj orange detaljer herregud!!!

Går i joggesko nå og når det blir litt varmere blir det Ecco ballerina sko

Nei, har også brukt joggesko i heile vinter :P
Kjem til å vente med å kjøpe sko til etter jentene er kommen. Reknar med det blir ein del vatn i beina etterkvart :P

Huff, har bare løpesko og joggesko, så her må det handles sko. Det må forsåvidt alle ha, unntatt minste på 10 mnd :p

Har vært på desperat skojakt de siste dagene, trenger noe behagelig for rygg/bekken, men vil ha dem anonyme og diskret, uten knæsje farger og dilldall. Sålangt har jakten vært forgjeves, og jeg går fortsatt rundt i rosa joggesko :-(

Back
Topp