Vårpose?

Har easygrow lite til storebror og er veldig fornøyd! Kjøpte den da han begynte med sittedel, da er dyne så klønete. Men i bag bruker jeg dyne:)

Vi bruker bare dyne og synes det fungerer veldig fint. Kommer ikke til å kjøpe noen vårpose og bruker nok dyne fram til vi tar i bruk lammeskinnsposen til høsten :)

Har brukt bilstolpose i vogna frem til nå, men nå tenker jeg å bruke dyne og teppe. Vårpose har jeg brukt i sportsvogn!

Vi har også easygrow lite, fra før. Prøvde den i baggen i vogn, men tror dyna var bedre. Posen kommer så lett nær kinnet og da blir han så puppe trigget ;-)

Bruker dyne til nyfødt og tynn pose til større barn som sparker av seg dyna. Har en hjemmesydd pose i fleece og bomull etter storesøster. Men den brukte vi først da hun ble året. Synes dyne er litt lunere å pakke rundt når de er så bittesmå. :)

I vogna har vi skinn og ulltepper, og så Vindtrekk over. Funker helt topp, savner ikke pose.

Vi bruker vårpose fra Voksi og er veldig fornøyd. Det var for kaldt med bare dyne og teppe da vi kom hjem, derfor kjøpte vi posen. Den kan også brukes til høsten og kalde sommerdager :)

Back
Topp