Vårpose eller ikke?

Lilleludde

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Er i tvil om jeg skal kjøpe vårpose for å ha i vogna eller ikke.
Tenkte først at det nok holder bare med dyne, men ser for meg at dyne i sportsvogn bare blir sparket av??

Hva syns dere er best å bruke i sportsvogna?

Jeg liker veldig godt å ha vårpose i sportsdelen, dynen blir bare sparket av og havner på bakken.

Jeg foretrekker pose i sportsvogn :)

Jeg har vært anti vårpose hele veien. Men jeg gikk til innkjøp av easygrow lite for noen uker siden og er kjempefornøyd. Jenta vår på 4 mnd sparker og sparker, så dyna vil bare bli liggende i en klump :P

Vi kler på godt, har saueskinn i bunn, og dyne/pledd over.
Foreløpig er det så kaldt her at vi har vinterpose, og åpner den om det blir varmt, men vi kommer ikke til å kjøpe vårpose.
Vår pode er 13 mnd.

Har kjøpt easygrow lite nå. Vært flere dager ungen har kommet hjem med varmeutslett fra bhg, så regner med vinterposen begynner å bli for varm. Ser for meg dyna fort havner på bakken :p

Har blitt rådet til det i sportsdelen fordi dynene ofte havner på bakken. Fått Easygrow lite i gave fra noen som er veldig fornøyd selv, den virker innmari god :)

Vi har easygrow lite. Hadde pledd en stund, men det bare sparket hun av. Roet seg lettere med pose også, liker å være pakket inn.

Back
Topp