Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har gode tips til vår/sommer jakke?
Sett noen fine i nettbutikker?
Eneste tynne vårjakka jeg har var akkurat passe FØR jeg ble gravid, og den passer ikke lenger!
Åssen vårjakke har du?
Jeg har en tynn lang mørkeblå jakke fra Vero Moda. Og den satt litt trangt før jeg ble gravid, så nå er den for liten. Tror jeg kommer til å gå med jakken åpen utover våren, og heller bruke en litt tykkere genser og skjerf når det er kaldt
Har heldigvis en kåpe som fortsatt passer, den er bare litt for pyntet for de dagene jeg drar ut i joggebukse
Mye fine jakker på Vero Moda og Only. Der jeg hadde planer om å kjøpe jakke før jeg ble gravid. Nå venter jeg heller til neste vår
Har regnjakke og turjakke som er mer enn stor nok i tilfelle da
Ikke mange tynne mammajakker å finne der ute, de fleste jeg har sett passer bedre for høst/vinter.
Endte med å bestille fra HM, litt spent på om den paser De hadde ikke rett str i butikken jeg var i, og orket ikke lete byen rundt..
Kan fortsatt bruke klærne mine, men er jo så mange fine tynne kåper med knyting i livet i butikkene. Ville gått for en sånn variant - den kan bare bli mer IG mer åpen. Og den kan brukes flere sesonger hvis du går for en klassisk farge
Hoho, ser ikke for meg å gå en hel vår/sommer/høst uten jakke som kan lukkes i Trøndelag! Her kan der sludde oppover nårsomhelst.. Burde sikkert skaffe en vanntett en med det samme jeg er i gang