Vårjakke...

elleville

Betatt av forumet
Noen som har gode tips til vår/sommer jakke?
Sett noen fine i nettbutikker?
Eneste tynne vårjakka jeg har var akkurat passe FØR jeg ble gravid, og den passer ikke lenger! :P
Åssen vårjakke har du?
:)

Jeg har en tynn lang mørkeblå jakke fra Vero Moda. Og den satt litt trangt før jeg ble gravid, så nå er den for liten. Tror jeg kommer til å gå med jakken åpen utover våren, og heller bruke en litt tykkere genser og skjerf når det er kaldt ;)
Har heldigvis en kåpe som fortsatt passer, den er bare litt for pyntet for de dagene jeg drar ut i joggebukse :p
Mye fine jakker på Vero Moda og Only. Der jeg hadde planer om å kjøpe jakke før jeg ble gravid. Nå venter jeg heller til neste vår ;)
Har regnjakke og turjakke som er mer enn stor nok i tilfelle da :)

Jeg kan fortsatt bruke de jeg har heldigvis, så satser på ikke kjøpe noen ytterjakker denne gangen. De jeg ikke får igjen, bruker jeg skjerf til.

Kan fortsatt bruke klærne mine, men er jo så mange fine tynne kåper med knyting i livet i butikkene. Ville gått for en sånn variant - den kan bare bli mer IG mer åpen. Og den kan brukes flere sesonger hvis du går for en klassisk farge :)

Jeg har en vårkåpe fra noanoa. Litt parkasaktig med snøring i livet, så der har jeg en del å gå på.

Hoho, ser ikke for meg å gå en hel vår/sommer/høst uten jakke som kan lukkes i Trøndelag! Her kan der sludde oppover nårsomhelst.. Burde sikkert skaffe en vanntett en med det samme jeg er i gang ;)

Back
Topp