vårhistorie med nr 1 om dere vil lese......

WoW:) For en sterk og rørende historie!
Blir du mer eller mindre sengeliggende dette svangerskapet som en forhåndsregel?
 
har ikke fått noe ordentlig sjekk egentlig... så går vel rundt og er veldig nervøs fortia... men skal inn på ul neste torsdag og har bestilt time te fastlegen for noe annet på tirsdag, bare for å få time....
 
For en gripende historie..og for en nydelig gutt dere har. Min venninne har gått gjennom lignnde historie- deres baby ble født i uke 24- og er også en aktiv smårolling på to år nå. Mirakelhistorier som dette er nok til stor inspirasjon til mange! Så gla gutten deres har det bra:)
 
Oi, var det ditt barn?? Leste historien tidligere.... Veldig sterk!

Så en dokumentar om fortidligfødte, som sa det slik at hvis 100 barn blir født i uke 23, kommer kun 10 til å overleve, og av de 10 kommer igjen kun 1 til å ha unnsluppet hjerneskader! :O 
Utrolig godt at den ene var din lille Adrian <3 
 
ja det var meg og mitt mirakel :) og ja vi er utrolig heldige :)
 
For en historie! Herlig liten mirakelgutt dere har!<3
Håper du får oppleve et fullgått svangerskap denne gangen
 
Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen, at du får gå tiden ut :) Husker godt tiden etter du fikk Adrian på januar gruppen, vi følte alle med dere og håpet på det beste. Tenk nå er disse herlige barna våre 2 år :) Tiden har gått så fort :)
 

Leste historien i dag og ble helt rørt <3

Så bra å lese hvor godt det gikk og hvor sterk han er! En kommer tett innpå livet når en opplever noe med ens barn, det må ha vert veldig tøft.

Nydelig gutt som viste hvor sterk han var/er

 


Frøken Muffin skrev:
For en historie! Herlig liten mirakelgutt dere har!<3
Håper du får oppleve et fullgått svangerskap denne gangen



sign
 
Flott solskinnshistorie :) 
Godt det gikk så bra med det lille mirakelet deres :)
 
Flott solskinnshistorie :) 
Godt det gikk så bra med det lille mirakelet deres :)
 
takk takk alle sammen! 
Så spennende at det er flere her fra januar10, men jeg husker ikke nick beklager det....
 
Back
Topp