Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rullestol? Det hørtes ut som om du har mye større plager enn meg..! Håper det blir bedre! Har du skade på bekkenet fra før?21+3
Fått time til fysio i dag også, utrolig fornøyd med terapauten! Ho har virkelig spesialisert seg på dette temaet, og har jobbet i over 20 år med gravide og nybakte mødre
Har også fått tilbud om trening i varmebasseng sammen med andre gravide her i kommunen
Ho ville egentlig gi med kjøpesenterforbud, men siden det er førjulstid syntes ho ikke at ho kunne det, så må bruke rullestolFor ikke å få større skade på bekkenet ;-)
Blæh, ja må visst bruke det. Men kun på kjøpesenteret daRullestol? Det hørtes ut som om du har mye større plager enn meg..! Håper det blir bedre! Har du skade på bekkenet fra før?
Huff - skjønner :-( håper det går over etter fødsel da! Best å ta hensyn nå!Blæh, ja må visst bruke det. Men kun på kjøpesenteret da
Jeg ble påkjørt når jeg var 14 år, så har sliti mye med ryggen siden den tid. Fysioterapeuten mente at det kan være grunnen til at jeg får så vondt nå :-/