Våren er her :) Bilde

Skogsfrua

Forelsket i forumet
[:)] Nå er våren her...
Deilig dere!
Blir så glad i sjela når jeg ser blomstene komme [:)]
Nå går vi en fin tid i møte [:D]

ÅÅå...så kos. Trur ikke det har kommet noen blomster her enda [8|]
Hvor holder dere til da?

ORIGINAL: Lindus82

ÅÅå...så kos. Trur ikke det har kommet noen blomster her enda [8|]
Hvor holder dere til da?

Telemark ikke så langt fra kysten.. Det ligger fortsatt snø, men har en plass jeg vet det blomstrer tidlig, har plukket blåveis her sida jeg var lita, i ei lita li som sola står på hele dagen [:)]

ORIGINAL: LindaH84

Ja, det er virkelig herlig :)
Angrer på at jeg ikke tok med meg kameraet når jeg var ute å gikk i sta.
Håper på like fint vær i mårra også, sånn at man kan ta seg en gåtur med kamera denne gang, hehe

Ja, jeg hadde heller ikke kamera, men fikk tatt bilde når jeg kom hjem.. Måtte forevige våren [;)] Gleder meg masse til trilleturer fremover.. Det blir kos [:)]

Åh så heldig du er![:)]
Her er det meterhøye brøytekanter...[:'(] Undrer om det noen gang blir å smelte...

ORIGINAL: Nattlys

Åh så heldig du er![:)]
Her er det meterhøye brøytekanter...[:'(] Undrer om det noen gang blir å smelte...

Ser at det står at du er fra nord så da tar del vel litt tid før den forsvinner?! Hva ligger gradestokken deres på da?
Det er deilig at det går mot lysere tider [:)] 
Nå skal vi jo stille klokka til helga også, det blir deilig [;)]

Tror ikke det er så kald... -1, 0, +1 ca. Men er liksom nok til at snøen blir liggende!
Er ordentlig vintervær! Men sola skinner[:)]
Ja! Gleder meg til midnattsola[;)]

ORIGINAL: Nattlys

Tror ikke det er så kald... -1, 0, +1 ca. Men er liksom nok til at snøen blir liggende!
Er ordentlig vintervær! Men sola skinner[:)]
Ja! Gleder meg til midnattsola[;)]

Ja, her er det litt opp og ned på gradestokken, men når sola skinner har jeg nesten lyst til å gå i singlet.. (ikke at det er så varmt altså) Ligger på rundt 10 grader. [;)] 

Men blir deilig når all snøen forsvinner og alt tørker ordentlig, bor på småbruk og her er veien blitt skikkelig sølete, så det blir godt at den tørker opp til babyen kommer og vi kan trille.. [:)]

ja sånne ting kan jo bare vi finnmarkinga drømme om å se enda på nån mnd til:P e sinsykt med sne her ser ikke en stein engang ute[:D][:D] blir sikkert juni før våren kommer her oppe[8D] å sne på 17mai skal vi vel bare regne med i år som mange andre år[8D][&:] fin blomst forestn[:D]

ORIGINAL: majon

ja sånne ting kan jo bare vi finnmarkinga drømme om å se enda på nån mnd til:P e sinsykt med sne her ser ikke en stein engang ute[:D][:D] blir sikkert juni før våren kommer her oppe[8D] å sne på 17mai skal vi vel bare regne med i år som mange andre år[8D][&:] fin blomst forestn[:D]

Tror aldri jeg har opplevd at det har snødd på 17. mai.
Men er jo masse positivt med å bo i nord også [:)][;)] Men må ærlig innrømme at jeg er veldig glad for at snøen smelter her altså..

ORIGINAL: Skogsfrua

ORIGINAL: majon

Tror aldri jeg har opplevd at det har snødd på 17. mai.
Men er jo masse positivt med å bo i nord også [:)][;)] Men må ærlig innrømme at jeg er veldig glad for at snøen smelter her altså..
joda skal ikke klage for æ e rimelig hytte å scooter gla så sneen e himmeln for mæ om vintern når æ ikke e gravid vel å mærke så i år blir ei litt kjedlig å vemodig påske ingen scooter kjøring e vel den aller først ikke scooter/hytte påska sidn æ blei født for 20år sidn[&:][8D]  har gådt ett par ganga med scooter dræssn på oss her oppe på 17mai[:D] å tjukke luer å votta/hanska på[:'(] 

Back
Topp