Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lindus82
ÅÅå...så kos. Trur ikke det har kommet noen blomster her enda [8|]
Hvor holder dere til da?
ORIGINAL: LindaH84
Ja, det er virkelig herlig :)
Angrer på at jeg ikke tok med meg kameraet når jeg var ute å gikk i sta.
Håper på like fint vær i mårra også, sånn at man kan ta seg en gåtur med kamera denne gang, hehe
ORIGINAL: Nattlys
Åh så heldig du er![:)]
Her er det meterhøye brøytekanter...[:'(] Undrer om det noen gang blir å smelte...
ORIGINAL: Nattlys
Tror ikke det er så kald... -1, 0, +1 ca. Men er liksom nok til at snøen blir liggende!
Er ordentlig vintervær! Men sola skinner[:)]
Ja! Gleder meg til midnattsola[;)]
ORIGINAL: majon
ja sånne ting kan jo bare vi finnmarkinga drømme om å se enda på nån mnd til:P e sinsykt med sne her ser ikke en stein engang ute[:D][:D] blir sikkert juni før våren kommer her oppe[8D] å sne på 17mai skal vi vel bare regne med i år som mange andre år[8D][&:] fin blomst forestn[:D]
ORIGINAL: Skogsfruajoda skal ikke klage for æ e rimelig hytte å scooter gla så sneen e himmeln for mæ om vintern når æ ikke e gravid vel å mærke så i år blir ei litt kjedlig å vemodig påske ingen scooter kjøring e vel den aller først ikke scooter/hytte påska sidn æ blei født for 20år sidn[&:][8D] har gådt ett par ganga med scooter dræssn på oss her oppe på 17mai[:D] å tjukke luer å votta/hanska på[:'(]
ORIGINAL: majon
ja sånne ting kan jo bare vi finnmarkinga drømme om å se enda på nån mnd til:P e sinsykt med sne her ser ikke en stein engang ute[:D][:D] blir sikkert juni før våren kommer her oppe[8D] å sne på 17mai skal vi vel bare regne med i år som mange andre år[8D][&:] fin blomst forestn[:D]
Tror aldri jeg har opplevd at det har snødd på 17. mai.
Men er jo masse positivt med å bo i nord også [:)][;)] Men må ærlig innrømme at jeg er veldig glad for at snøen smelter her altså..