Våre viktigste tråder

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Jeg tenkte å lage en oversikt over alle de viktige trådene våre, slik at vi letter finner de igjen! Foreløpig er det jo enkelt å navigere i oversikten her, men etterhvert som det blir flere tråder her inne, kan det bli vanskelig å finne frem til disse.

Skravletråd

Klagetråd

Hvem er vi

terminliste

Hvor langt på vei er du idag

Terminliste etter OUL
https://forum.babyverden.no/threads/oppdatert-terminliste-etter-oul.1991138/



Hvis dere har andre tråder dere tenker er viktig å ha med i oversikten, bare skriv det inn her - så redigerer jeg de inn etterhvert! :D
 
Last edited:
Vi kan jo legge våre nedtellingstråder her kanskje? Så blir de synligere :p
 
Vi kan jo legge våre nedtellingstråder her kanskje? Så blir de synligere :p
den vil ikke helt sammarbeide med meg idag. Får kun lagt inn linken om det står fullstedig linkadresse, så får ikke endret navn på den som på de andre:woot:
 
den vil ikke helt sammarbeide med meg idag. Får kun lagt inn linken om det står fullstedig linkadresse, så får ikke endret navn på den som på de andre:woot:
Hva mener du? Er ikke så teknisk av meg jeg :hilarious:
 
Hva mener du? Er ikke så teknisk av meg jeg :hilarious:
De andre linkene som ligger i tråden har jo bare navnet til selve tråden, men det går ikke nå, linken fungerer bare om hele nettadressen står der
 
19. juni, Sanuzzi, B1, føder i Oslo (men usikker på hvor) Oii postet feil sted og vet ikke hvordan jeg sletter
 
Kan vi legge OUL lista her? :D
 
De andre linkene som ligger i tråden har jo bare navnet til selve tråden, men det går ikke nå, linken fungerer bare om hele nettadressen står der
Hei, vi har jo laget en oul tråd og en gjettetråd som hadde vært gøy å ha her? :) eventuelt au prøve å legge inn nedtellingstrådene våre her igjen :D
 
Back
Topp