Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅhEn liten bønne med hjertelyd![]()
![]()
Gratulerer. Det er så koselig å se lille bebisen. Nå kan du bare senke skuldrene dine så godt det lar seg gjøre 
JaÅhGratulerer. Det er så koselig å se lille bebisen. Nå kan du bare senke skuldrene dine så godt det lar seg gjøre
![]()

Ååå har du fått møte bønna allerede <3En liten bønne med hjertelyd![]()
![]()
Ååå, gratulerer!! Så fantastisk! Det må ha vært fint å se.En liten bønne med hjertelyd![]()
![]()

Tusen takk, veldig deilig å seÅåå, gratulerer!! Så fantastisk! Det må ha vært fint å se.![]()

Ååååååå, ser jo her hvordan det gikk i dagEn liten bønne med hjertelyd![]()
![]()
Gratulerer så mye!!Tusen takkÅåååååå, ser jo her hvordan det gikk i dagGratulerer så mye!!

Så koseligHer er min lille!Litt skurrete bilde, og veldig liten krabat da, men var hjerteslag iallefall.
Vis vedlegget 462462Vis vedlegget 462463
Lille frøetJeg var 6+2Gratulerer så mye, så deilig å få sett liv derhvilken uke tok dere tidlig ultralyd, tenker selv også å ta det men redd jeg drar for tidlig.

Jeg var 6+6Gratulerer så mye, så deilig å få sett liv derhvilken uke tok dere tidlig ultralyd, tenker selv også å ta det men redd jeg drar for tidlig.
Aww, Lille bebisen dinVis vedlegget 462517Her er mitt litt dårlige bilde, men en liten spire på 7mm og 6+2 i går. Hjerterytme var også på plass![]()

Ååå, dette var gode nyheter! Gratulerer så mye!!Vis vedlegget 462517Her er mitt litt dårlige bilde, men en liten spire på 7mm og 6+2 i går. Hjerterytme var også på plass![]()