Våre tips for å skjule graviditeten når det ennå er tidlig.

Vanillaflower

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
MayDay2021
Her kan vi dele tips for hvordan holde det hemmelig :)
Flere blir sikkert bedt enten på fest, middagselskap, ost/kjeks kveld, tapas o.s.v Enten med gode venner eller familie :)
her kan dere dele erfaringer/tips og råd eller morsomheter for å skjule det når man ikke er klar for å dele :)

Med min datter i 2013 var vi ute på restaurant med gode venner :)
jeg fortet meg bort i kassa og sa til servitører min at jeg bare skulle ha alkoholfri øl fra henne og at hun ikke måtte si den var det :)

På en hjemmefest vi var på skylla jeg gamle vinflasker svært godt og fylte over en alkoholfri en (smakte helt jævlig) Men klarte å ikke bli avslørt :)

En siste gang drakk mannen for oss begge :P :P han ble veldig full.

Med min datter i 2013 var vi ute på restaurant med gode venner :)
jeg fortet meg bort i kassa og sa til servitører min at jeg bare skulle ha alkoholfri øl fra henne og at hun ikke måtte si den var det :)

På en hjemmefest vi var på skylla jeg gamle vinflasker svært godt og fylte over en alkoholfri en (smakte helt jævlig) Men klarte å ikke bli avslørt :)

En siste gang drakk mannen for oss begge :p :p han ble veldig full.
Hadde med «sprit»(les:vann) og blanda med da jeg var gravid med nr 2.. nå drikker jeg jo ikke sprit lengre, men å finne erstatning for cava er vanskeligere :hilarious:

Hadde med «sprit»(les:vann) og blanda med da jeg var gravid med nr 2.. nå drikker jeg jo ikke sprit lengre, men å finne erstatning for cava er vanskeligere :hilarious:
Kan en av disse funke? :)
https://www.vinmonopolet.no/Land/Frankrike/Richard-Juhlin-Blanc-de-blancs/p/1807901
https://www.vinmonopolet.no/Land/Ty...heim-Light-Live-Premium-Chardonnay/p/12073301

Den her neste har jeg prøvd selv, om den smakte faktisk veldig godt :)

https://www.vinmonopolet.no/Land/Tyskland/Sparkling-Apple--Pear-Williams/p/2188801

Skulle egentlig på hyttetur med kollegaer i helgen. Den måtte jeg avlyse og skylte på at mannen var syk:playful: har riktig nok vært syk, men ok nå. De avlyste hele turen pga meg og håper jeg kan være med neste helg :wideyed:
Jeg frem til forrige fredag vært en av de ivrigste til denne turen:facepalm:
Med de andre to lurte jeg meg unna da jeg ofte kan dra på fest uten å drikke og tok på meg ekstra vakter i stedenfor:playful:

Har snart bursdag og har lenge snakka om at jeg ønsker å feire den med en fest.. meeeen så viste jo testen 2 streker å drikking er da ute av bildet.
noen gode tips til hvordan unngå bursdagsfeiring, eventuelt alkohol ?:nailbiting:
Ønsker ikke å fortelle noen om graviditeten før tidligst uke 12, og har flere bursdager / fester i møte de neste måneden :smiley-ashamed004

Har snart bursdag og har lenge snakka om at jeg ønsker å feire den med en fest.. meeeen så viste jo testen 2 streker å drikking er da ute av bildet.
noen gode tips til hvordan unngå bursdagsfeiring, eventuelt alkohol ?:nailbiting:
Ønsker ikke å fortelle noen om graviditeten før tidligst uke 12, og har flere bursdager / fester i møte de neste måneden :smiley-ashamed004
På grunn av oppblomstring av korona utsetter vi festen til det er tryggere? :P

Pga korona skjer det stort sett ingenting uansett. Og når det er noe kjører jeg for å slippe kollektivtrafikken. Så alkohol blir ikke noe problem denne gang

Tja mitt beste tips er vel hjemmekontor, gjør ikke noe å se ut som om termin er i morgen pga oppblåsthet og ingen som merker manglende matlyst i lunsjen pga kvalme heller :p

Back
Topp