mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
15DPO/4+1:
Usj, våknet i natt helt kvalm og bråkvalm. Kjentes ut som jeg måtte spy og halsbrann.. spiste 2 knekkebrød igår kveld en time før jeg la meg, det er det slutt på fra nå av
Er fornøyd med testene, og føler meg generelt veldig rolig nå
Har med de 3 siste guttene hatt hematomer i livmoren, og en lettblødende livmorhals etter konisering i 2017 der jeg har hatt heftige blødninger fra uke 5 til uke 9+5 av og på
Håper på å slippe gjentakelse av det denne gangen

Gutt eller jente? Bare gi meg en frisk baby
️

️
Imorgen har jeg time hos gynekologen min, så jeg får fornyet resepter på kvalmestillende og får tatt blodprøve til hCG-måling. Ultralyd blir i uke 6 engang
Og tatt nå med kaffe, vann og julesaftbrus innabords
Jeg skal bli mamma igjen

Usj, våknet i natt helt kvalm og bråkvalm. Kjentes ut som jeg måtte spy og halsbrann.. spiste 2 knekkebrød igår kveld en time før jeg la meg, det er det slutt på fra nå av
Er fornøyd med testene, og føler meg generelt veldig rolig nå
Har med de 3 siste guttene hatt hematomer i livmoren, og en lettblødende livmorhals etter konisering i 2017 der jeg har hatt heftige blødninger fra uke 5 til uke 9+5 av og på

Gutt eller jente? Bare gi meg en frisk baby

Imorgen har jeg time hos gynekologen min, så jeg får fornyet resepter på kvalmestillende og får tatt blodprøve til hCG-måling. Ultralyd blir i uke 6 engang

Og tatt nå med kaffe, vann og julesaftbrus innabords
Jeg skal bli mamma igjen

Håper TR holder seg laaangt unna de neste 8 mnd
Glemmer å ikke drikke før jeg tester å sånn nå
På vei til gyn for å ta blodprøver osv
Rart å kjenne på, jeg som aldri blir trøtt av meg selv
Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien
Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden
Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!
Får håpe jeg friskner til kjapt igjen