Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Fikk du svar på den digitale med relativ svake stripsSyns alltid en testetråd er koselig for oss og de som kikker.
Her er Mine fra idag trolig 11.dpo

Oi! Fikk du svar på den digitale med relativ svake strips
Jeg har ikke turt å bruke en digital for min var då svak. Men kanskje den digitale slår ut da!
Kjekt å se andre sine tester

Ja det tror jeg den gjør!! Jeg turte ikke tro på strekene bare så derfor jeg tok den digitale, hadde 3 liggende så tenkte det ikke gjorde noe. Er begrenset hvor mange av de jeg får bruk av fremover om spiren sitter hele veien![]()
4+0 og stresser litt med at strimlene ikke virker veldig mye sterkere (de blir mørlere ved tørk, så bildet er nok litt misvisende).
Vis vedlegget 375795
MEN så tok jeg strimmel som ikke er tidligtest og den var så fin
Vis vedlegget 375796
Min tidlig test er den øverste på bilde jeg legger ved mye svakere enn de vanlige ??? Av en eller annen grunn. Syns det stiger tregt her å men gjør sikkert ikke det. Tok en rfsu også idag på samme urin som nederste babyplan som er fra i dag (svak stigning fra i går) og den var jo knapt strek på. Ifht babyplan sin!
rfsu slår ut sent![]()
Nederste tatt nå
Vis vedlegget 375837
Ser meg fornøyd med testingen
Har en stav jeg tenker ta neste torsdag før jeg kontakter klinikken.
Forståelig! Vel untEkstremt etterlengtet strek![]()

Hvorfor er streken min svakere i dag enn i går?? Kan det være så enkelt som at jeg testa med morgenurin i går og ikke i dag? Litt noia etter forrige gang da streken aldri ble sterkere - og jeg mista i uke 7

Tatt idag, ca. 3+4
billigtesten var veldig svak positiv.