Våre tester

Lykkeligmammatil3

Flørter med forumet
8ee582b1668d39578cbf1cd02cc964cc.png


Min test 3+0
 
Jeg har brukt babyverden sin terminkalkulator. Den beregner ut i fra når sist menstruasjon var men tar og hensyn til syklus lengde. Eggløsningen min var torsdag 05 okt sånn ca:) er 4 + 4 i dag:)
 
Skal til legen i dag for å snakke om noe annet, men tenkte det var greit å ta en digital bare for å være heeeelt sikker på at strektestene ikke tuller med meg, jeg er 4+0 i dag og var sikker på jeg skulle få 1-2 men jammen ble det allerede 2-3 :) håper dette er ett godt tegn ♡ 20171025_063437.jpg
 
Så fin test :) Min første spire og lurer på hvordan du regner ut hvor langt du er på vei? Fra første dato i forrige mens, eller fra dato på eggløsning?.. Mye å sette seg inn i her. Gleder meg til å besøke legen.

Jeg regner fra eggløsning, vet akkurat hvilken dag den var[emoji272]Men blir det samme fra siste mens på meg, har stabil syklus[emoji16]
 
Kan legge inn mine her også, det hele startet med at jeg skimter en strek på steimmelen fra eBay, ender med å ta en CB+ for å dobbeltsjekke, den ble positiv med engang. Og tok da like så greit en digital som viste 1-2 [emoji7]
51ab3d2bce1db2ff74dfecc340a3c657.jpg
 
Så bra [emoji2] Hvor langt er du på vei? Jeg fikk 2-3 på min første digitale, vil ikke ta den siste før jeg er helt sikker på at den er på 3+, det har jeg aldri opplevd før[emoji173]
I dag er jeg 5+2, var 5+1 når jeg tok den:) hva er du da?:) ser den. Alltid kjekt å se at ting er som de skal i forhold til hcg. Kjenner jeg slapper mye mer av nå enn jeg gjorde forrige uke:)
 
Endelig sterkere strek! Mer optimistisk nå! Forrige periode ble ikke streken så klar så tidlig. Er 4+1 i dag. I og med at denne var så sterk tok jeg en digital på samme urin i håp om at den viste 2-3uker, men viste kun 1-2. Har en digital igjen, så den blir ikke tatt før om en uke tenker jeg. IMG_2954.JPG
 
I dag er jeg 5+2, var 5+1 når jeg tok den:) hva er du da?:) ser den. Alltid kjekt å se at ting er som de skal i forhold til hcg. Kjenner jeg slapper mye mer av nå enn jeg gjorde forrige uke:)
Jeg er 4+6 i dag, var 4+2 da jeg fikk 2-3 på den digitale. Så tenkte jeg skulle vente med å ta den siste frem til fredag. De andre gangene det har gått galt har jeg skjøt det på at testen aldri har blitt med enn 2-3 Så det blir en stoor milepæl hvis jeg klarer å få 3+ :D
 
Back
Topp