Våre tester

Hvorfor tester dere så mange ganger når dere har fått positiv, og det ikke er noe tegn ellers på at det har gått galt etter det...? Må da bruke en formue på graviditetstester
 
Hvorfor tester dere så mange ganger når dere har fått positiv, og det ikke er noe tegn ellers på at det har gått galt etter det...? Må da bruke en formue på graviditetstester
Jeg kjøpte tester fordi jeg trodde at jeg ikke var gravid denne gangen, betale 100kr for ti tester på ebay.
Bruker de opp bare for morro skyld, men hadde nok ikke testet hadde jeg ikke had disse:happy:
 
Hvorfor tester dere så mange ganger når dere har fått positiv, og det ikke er noe tegn ellers på at det har gått galt etter det...? Må da bruke en formue på graviditetstester

Jeg har også liggende en god del billigtester, 115 kr for 10 stykker. Er jo ikke noe vits i å ha de liggende i et skap i flere år, så da bruker jeg heller noen nå. Jeg syns det er like gøy å se to streker flere ganger, så nå har jeg det som en koselig morgenrutine :)
Forrige gang tok jeg bare en eneste test og slo meg til ro med at jeg var gravid til OUL.
 
Hvorfor tester dere så mange ganger når dere har fått positiv, og det ikke er noe tegn ellers på at det har gått galt etter det...? Må da bruke en formue på graviditetstester

Jeg tester for å se at HCG stiger. Det er ingen selvfølge for oss som har mistet mange ganger.. ;)
 
Hvorfor tester dere så mange ganger når dere har fått positiv, og det ikke er noe tegn ellers på at det har gått galt etter det...? Må da bruke en formue på graviditetstester
For å se at den ble sterkere. Brukte alle testene jeg hadde etter nettbestilling, de var ganske rimelige (10 kr stk?) så ble ikke så veldig dyrt egentlig ... Også kjøpte jeg en dobbelpakk med digitale for å illustrere det bedre for mannen.

Sterk kontrast til sist jeg var gravid, da jeg bare tok en eneste en. :smiley-ashamed008
 
Synes jeg så en svaaaaak positiv strek idag etter 2 dager med negativ test... 11 dpo
88ba61775c1f82301917349cbdaa2aab
 
Digital test fra i går og rfsu strimmel fra i dag :)
 

Vedlegg

  • 1470494735711.jpg
    1470494735711.jpg
    35,9 KB · Visninger: 74
  • 1470494744610.jpg
    1470494744610.jpg
    46 KB · Visninger: 69
Siste tester for meg, 5+1 :)

122678813d9c8046f13504726a6778af
 
image.jpeg Vet ikke hvorfor men følte for å ta en test idag!
Fortsatt to fine streker, MEN c-streken er svakere en sist gang jeg testet.
Ikke mye men litt, kan det bety noe?
Vurderer å ta en med morgen urin i morgen da denne ble tatt nå i 2300 tiden.
Er det bare jeg som tuller oppi hodet mitt pga akuratt den perioden jeg er inni? Altså venting til uke 12 eller kan det være noe?
Må bare beklage altså men er så redd for å miste:sorry:
 
Vis vedlegget 190367 Vet ikke hvorfor men følte for å ta en test idag!
Fortsatt to fine streker, MEN c-streken er svakere en sist gang jeg testet.
Ikke mye men litt, kan det bety noe?
Vurderer å ta en med morgen urin i morgen da denne ble tatt nå i 2300 tiden.
Er det bare jeg som tuller oppi hodet mitt pga akuratt den perioden jeg er inni? Altså venting til uke 12 eller kan det være noe?
Må bare beklage altså men er så redd for å miste:sorry:
Jeg tror nok du bør ta en på morgenurin for bedre å sammenligne. Det kan veldig godt hende at du ikke hadde like konsentrert urin i dag. Og testen er jo superfin i seg selv. Jeg har troa :D
 
Vis vedlegget 190367 Vet ikke hvorfor men følte for å ta en test idag!
Fortsatt to fine streker, MEN c-streken er svakere en sist gang jeg testet.
Ikke mye men litt, kan det bety noe?
Vurderer å ta en med morgen urin i morgen da denne ble tatt nå i 2300 tiden.
Er det bare jeg som tuller oppi hodet mitt pga akuratt den perioden jeg er inni? Altså venting til uke 12 eller kan det være noe?
Må bare beklage altså men er så redd for å miste:sorry:
Nei. VENT! Du skrev c-streken du. Det er jo kontrollstreken :D Det er jo TOPP om den er svakere, for da er helt sikkert teststreken sterkere? :D
 
Nei. VENT! Du skrev c-streken du. Det er jo kontrollstreken :D Det er jo TOPP om den er svakere, for da er helt sikkert teststreken sterkere? :D
Ifølge bruksanvisningen så er testen negativ om det bare er strek på t-streken:confused:
Sist så var c-streken sterkere, denne gangen er t-streken sterkere:hungry:

Edit: så på instruksjonen nå, å det stemmer det du sa, da har t-streken blitt sterkere <3
Takk for at du gjør meg oppmerksom på sånt, da kan jeg slappe av igjen:D
 
Last edited:
Jeg tror nok du bør ta en på morgenurin for bedre å sammenligne. Det kan veldig godt hende at du ikke hadde like konsentrert urin i dag. Og testen er jo superfin i seg selv. Jeg har troa :D
Har troa, men blir bare ikke helt klok på dette:hilarious:
Gleder meg ril ultralyd for å få en skikkelig forsikring på lille:dummy::dummy1:
 
Vis vedlegget 190367 Vet ikke hvorfor men følte for å ta en test idag!
Fortsatt to fine streker, MEN c-streken er svakere en sist gang jeg testet.
Ikke mye men litt, kan det bety noe?
Vurderer å ta en med morgen urin i morgen da denne ble tatt nå i 2300 tiden.
Er det bare jeg som tuller oppi hodet mitt pga akuratt den perioden jeg er inni? Altså venting til uke 12 eller kan det være noe?
Må bare beklage altså men er så redd for å miste:sorry:
Kroppen skiller ut ulike mengder hcg på ulike tider av døgnet. Noen tester sterkt på morgen, andre på kveld. Å sammenligne tester fra morgen og kveld blir derfor ikke riktig :) streken din her er kjempefin, og du kan nok slappe heeelt av ❤ ta heller teste på samme tid av døgnet hvis du vil sammenligne ;) og husk, det kan være ulik mengde på fargestoff o.l også ;)
 
Ikm om 2 dager. Nederste er tatt i dag :) sterkere strek i dag :D
 

Vedlegg

  • 1470547594115.jpg
    1470547594115.jpg
    28,1 KB · Visninger: 68
Last edited:
Back
Topp