Våre tester ❤️

12dpo :happy: kan virkelig ikke tro det! Var gravid (men kjemisk) forrige måned også så jeg tør ikke å juble enda men strek er strek :p

Gratulerer ❤️ akkurat samme her! Kjemisk forrige mnd, så nå håper jeg den sitter hele veien ❤️

Gratulerer ❤️ akkurat samme her! Kjemisk forrige mnd, så nå håper jeg den sitter hele veien ❤️
Gratulerer til deg også! :Heartred Hvordan er magefølelsen din denne gangen da? Det er så skummelt å glede seg over noe man allerede har mistet en gang før!

Gratulerer til deg også! :Heartred Hvordan er magefølelsen din denne gangen da? Det er så skummelt å glede seg over noe man allerede har mistet en gang før!

Fant det ut i går, så foreløpig er det greit og har en god følelse så håper testene stiger så man kan senke skuldrene litt mer ❤️ hva med deg?

Last edited:
Fant det ut i går, så foreløpig er det greit og har en god følelse så hpper testene stiger så man kan senke skuldrene litt mer ❤️ hva med deg?
Jeg har egentlig en god følelse. Vet ikke hva sjansen er for å få kjemisk to ganger på rad men vil tro det er en større sjansen for at det går for oss nå? Og siste blødde jeg helt fra før positiv test men ikke nå :D

Jeg har egentlig en god følelse. Vet ikke hva sjansen er for å få kjemisk to ganger på rad men vil tro det er en større sjansen for at det går for oss nå? Og siste blødde jeg helt fra før positiv test men ikke nå :D

Virker lovende! Krysser fingrene ❤️❤️

Back
Topp