Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeveldig fin sterk!
![]()
12dpokan virkelig ikke tro det! Var gravid (men kjemisk) forrige måned også så jeg tør ikke å juble enda men strek er strek
![]()
Gratulerer til deg også!Gratulererakkurat samme her! Kjemisk forrige mnd, så nå håper jeg den sitter hele veien
![]()
Hvordan er magefølelsen din denne gangen da? Det er så skummelt å glede seg over noe man allerede har mistet en gang før!Gratulerer til deg også!Hvordan er magefølelsen din denne gangen da? Det er så skummelt å glede seg over noe man allerede har mistet en gang før!
Jeg har egentlig en god følelse. Vet ikke hva sjansen er for å få kjemisk to ganger på rad men vil tro det er en større sjansen for at det går for oss nå? Og siste blødde jeg helt fra før positiv test men ikke nåFant det ut i går, så foreløpig er det greit og har en god følelse så hpper testene stiger så man kan senke skuldrene litt merhva med deg?
Så koselig å se streker hos dere9/10 dpo her ogVis vedlegget 415217
Håper virkelig det er terminspirer
Jeg har egentlig en god følelse. Vet ikke hva sjansen er for å få kjemisk to ganger på rad men vil tro det er en større sjansen for at det går for oss nå? Og siste blødde jeg helt fra før positiv test men ikke nå![]()
Gratulerer så mye!Sniker meg rolig inn sammen med dereIkm er egentlig ikke før søndag