Våre tester ❤️

Stresser litt pga svake tester, men ser sakte men sikkert stigning på babyplan strimler. Fikk idag bare 1-2 på clearblue digital, 4+3/16dpo/4 dager etter ikm. Hadde sterke tester med første barn. Noen som har opplevd samme? :smiley-angelic001

3 dager etter forventet mens
IMG_0663.jpeg

Stresser litt pga svake tester, men ser sakte men sikkert stigning på babyplan strimler. Fikk idag bare 1-2 på clearblue digital, 4+3/16dpo/4 dager etter ikm. Hadde sterke tester med første barn. Noen som har opplevd samme? :smiley-angelic001
Har du prøvd å teste med kveldsurin? Jeg fikk sterkere test med kveldsurin enn på morgenen med strimlene til babyplan:Heartred

Kan det være eggløsning som har skjedd senere en forventet ? ❤️

Tidlig test 7 DPO
IMG_3418.jpeg

Digital 8 DPO:
IMG_2832.jpeg

«vanlig test» 11 DPO:
IMG_3419.jpeg

Og nå 3+6:
IMG_3417.jpeg

Ble dog overrasket over at det stod 2-3! Forventet egentlig 1-2 men jeg tror også eggløsning skjedde tidligere enn forventet.. forvirrende det her.

Wææ er det en greie? første gang jeg er gravid, så blir litt stresset over alt! Har bestilt TUL 7+0, veldig spent og nervøs på en gang
Jepp, er visst sånn at man har høyere hcg om man venter tvillinger eller flerlinger, men trenger ikke å bety noe ;) Spennende uansett!

Jepp, er visst sånn at man har høyere hcg om man venter tvillinger eller flerlinger, men trenger ikke å bety noe ;) Spennende uansett!
Okei, det blir spennende å se:D håper egentlig bare eggløsningen skjedde litt tidligere enn forventet

5+2 i følge menstermin, men burde den ikke da vist 3+?IMG_0751.jpeg

Back
Topp