Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har du prøvd å teste med kveldsurin? Jeg fikk sterkere test med kveldsurin enn på morgenen med strimlene til babyplanStresser litt pga svake tester, men ser sakte men sikkert stigning på babyplan strimler. Fikk idag bare 1-2 på clearblue digital, 4+3/16dpo/4 dager etter ikm. Hadde sterke tester med første barn. Noen som har opplevd samme?![]()

Nei det har jeg ikke, det skal jeg prøveHar du prøvd å teste med kveldsurin? Jeg fikk sterkere test med kveldsurin enn på morgenen med strimlene til babyplan![]()

Kan det være eggløsning som har skjedd senere en forventet ?Stresser litt pga svake tester, men ser sakte men sikkert stigning på babyplan strimler. Fikk idag bare 1-2 på clearblue digital, 4+3/16dpo/4 dager etter ikm. Hadde sterke tester med første barn. Noen som har opplevd samme?![]()
Tror ikke det, brukte eggløsningstester! Ikke testet i dag. Tar ny test i morgen tidlig, og håper den er stigende og en del sterkereKan det være eggløsning som har skjedd senere en forventet ?![]()

Sterke og tidlige tester! Kanskje det er tvillinger?Tidlig test 7 DPO
Vis vedlegget 411382
Digital 8 DPO:
Vis vedlegget 411386
«vanlig test» 11 DPO:
Vis vedlegget 411383
Og nå 3+6:
Vis vedlegget 411384
Ble dog overrasket over at det stod 2-3! Forventet egentlig 1-2 men jeg tror også eggløsning skjedde tidligere enn forventet.. forvirrende det her.
Wææ er det en greie? første gang jeg er gravid, så blir litt stresset over alt! Har bestilt TUL 7+0, veldig spent og nervøs på en gangSterke og tidlige tester! Kanskje det er tvillinger?![]()
Jepp, er visst sånn at man har høyere hcg om man venter tvillinger eller flerlinger, men trenger ikke å bety noeWææ er det en greie? første gang jeg er gravid, så blir litt stresset over alt! Har bestilt TUL 7+0, veldig spent og nervøs på en gang
Okei, det blir spennende å seJepp, er visst sånn at man har høyere hcg om man venter tvillinger eller flerlinger, men trenger ikke å bety noeSpennende uansett!
Det fikk jeg i går også! HURRA.Fikk endelig 3+ på ukesindikatoren i går![]()
Det går jo i en veldig positiv retningTror jeg er langt i fra 3+ på ukesindikator, men det er i det minste stigning! Nå må jeg legge fra meg frykten om at sen stigning er ett dårlig tegnVis vedlegget 411421