Våre symptomer

Ønskebolle91

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Tenkte det var gøy å høre litt hva slags symptomer folk har!
Har selv en del murringer og stikkinger i livmor, og litt småkvalme som kommer og går:) Ble litt bekymret da gårsdagens test ikke viste veldig stigning fra dagen før, men hadde dårlig progresjon i testene ved sist graviditet også og da gikk alt fint:Heartpink
 
Denne gang har jeg egentlig ikke hatt så mye symptomer. Men en god del murringer har jeg også hatt, og har fremdeles. Er ikke trett og energi løs som jeg har vært med de andre barna. Og ikke blitt kvalm enda. Men det er jo fortsatt veldig tidlig så kan godt tenkes at det kommer mer symptomer krypende etterhvert
 
Masse murringer her også. Og ekstremt ømme bryster. I går var jeg emosjonell, i dag er jeg trøtt som fy.
 
Ikke kommet noe symptomer her enda, forrige gang ble jeg svimmmel og kvalm fra uke fem, så mulig det skjer noe på i slutten av uken :)
 
Jeg har vært veldig trøtt i forrige uke, sovna på sofan med 2åringen som har sett på tv.. så har smakene mine vært sterkere, synes ting har smakt sååå godt, men noe veldig rart, tenkt det har vært noe galt med maten. Men så ble mensen forsinka.. ikke planlagt og ikke trodd at vi har hatt noe uhell som skulle tilsi at jeg skulle bli gravid nå. Og streken på testen er veldig veldig svak, så er nesten redd denne gangen :nailbiting: men ømme bryst og stikkning og murring i rygg. Ingen kvalme enda :confused2
 
Jeg klarer ikke å spise kjøtt, jeg bare brekker meg! Det er det rareste symptomet jeg noen sinne har hatt, tror jeg.
 
Har mye mensensmerter, stikkinger og murringer, synes det er litt ubehagelig :sorry: Ellers svetter jeg masse på natta og på kvelden, er så varm!
 
Litt stikkinger/strekninger i magen, mer luft enn vanlig :rolleyes: Begynner å føle meg litt ekstra emosjonell, gråter av alt mulig. Usikker om dette er faktiske eller innbilte symptomer :laughing002
 
Murringer, kvalme, "matlyst"/sugen på noe hele tiden, som passer dårlig med kvalme:salut, oppblåst og ømme brystvorter. I tillegg er jeg så irritert på mannen, bare han puster "feil" koker det innvendig hos meg :mad: Stakkars mannen som ikke har gjort noe galt :confused1
 
Oppblåst, ømme bryster, masse murring og ekstremt emosjonell igjen. Får tårer i øynene av ingenting i dag.
 
Starta dagen i dag med å være sikker på at jeg hadde mista. Testene har ikke blitt sterkere, så har vært veldig redd og grått mye. Men har likevel dratt å kjøpt meg vitaminer i dag, i håp om at det likevel skulle være håp. La meg med ro i magen på at i morgen er streken sterkere og alt går fint. Men måtte brått opp igjen, kvalmen tok helt overhånd i det jeg la hode på puta. Mannen har satt på vifta rett i hode på meg så jeg skal få luft resten av natta laughing1 så med det så håper jeg veldig veldig at testen skal være tydeligere i morra. God natt alle dere felles spente :love7
 
14 DPO

Her har kvalmen allerede kommet.. Må spise hele tiden for å holde den i sjakk. Brekker meg litt, men ikke så mye. Blir fortere andpusten når jeg går opp trapper og føler meg generelt litt uggen.
Har veldig ømme pupper, men de var mest ømme fra ca 8-12 dpo faktisk.
Går greit så lenge jeg spiser jevnt og er mest kvalm på morgen og kveld.
Spent på når kvalmen setter inn for fullt.
 
14 DPO

Her har kvalmen allerede kommet.. Må spise hele tiden for å holde den i sjakk. Brekker meg litt, men ikke så mye. Blir fortere andpusten når jeg går opp trapper og føler meg generelt litt uggen.
Har veldig ømme pupper, men de var mest ømme fra ca 8-12 dpo faktisk.
Går greit så lenge jeg spiser jevnt og er mest kvalm på morgen og kveld.
Spent på når kvalmen setter inn for fullt.
Alltid spennende å kjenne etter symptomene, deilig at de er der, men kjipt å føle seg uggen :dead:
 
Jeg kjenner ikke noe kvalme, og det har jeg gjort i alle de andre svangerskapene, så dette er noe som uroer meg litt:nailbiting: bare oppblåst, og blir fort anstrengt og litt svimmel i ny og ned.
 
4+1 og alt smaker ekkelt, bortsett fra vannmelon og vafler med jordbærsyltetøy. Middager er en utfordring. :p
 
Back
Topp